  • Data: 2011-02-05 21:14:47
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kamrat w <news:iika1b$jot$1@inews.gazeta.pl>:

    > Będę ci mrugał długimi tak jak teraz ty mi mrugasz, żebym włączył.

    To, że teraz ktoś mruga, to dla Twojego dobra to robi, żebyś miał na
    akumulatory...

    "Tchórzewski wyliczył także, że dwa razy szybciej zużywa się akumulator" --
    poseł i PF126p z prądnicą jeździ, cycuś innego mu sie na musk rzuciło?

    ... Ty będziesz mrugał w związku z czym? Bo na pytanie Marcina nie
    odpowiedziałeś.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]