-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy to jest prawidłowa procedura przy zgłaszaniu szkody z OC sprawcy ?
Date: Sun, 03 Oct 2010 15:59:52 +0200
Organization: -
Lines: 37
Message-ID: <r...@4...com>
References: <i8a0cs$olb$1@inews.gazeta.pl>
<4ca8856e$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
<i8a19r$rg7$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286114382 12786 82.143.187.50 (3 Oct 2010 13:59:42 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Oct 2010 13:59:42 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314971
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 3 Oct 2010 15:43:17 +0200, fotd wrote:
>Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
>> begin fotd
>> Ale szkodę z OC można sobie zgłosić w ciągu 2 lat od zdarzenia.
>>
>W takim razie już wszystko rozumiem,ale nie zmienia to faktu,że mnie to
>bardzo dziwi.
Wez pod uwage ze poszkodowany moze lezec np rok w szpitalu.
Co prawda chyba juz nie ma takich dlugich pobytow, ale zasada
pozostaje - tez musi miec mozliwosc uzyskania odszkodowania.
Zdarzenie moze miec miejsce w nocy, z dala od siedziby
ubezpieczyciela, a laweciarz nie ma co dwa razy kursowac.
No i efekt koncowy - wcale im sie nie spieszy z ogledzinami,
minimalizuja koszty, nie ma dyzurnych rzeczoznawcow.
Jak ostatnio mialem przyjemnosc z Hestia to chyba nawet jakiegos biura
nie ma we Wroclawiu, rzeczoznawca zawsze dojezdza.
W sumie - czemu nie. Rzeczoznawca profesjonalnie przygotowany, aparat
cyfrowy, notebook - wszystko moze zalatwic na miejscu, od reki podac
wstepne odszkodowanie, takie troche wstepnie zanizone.
Dopoki komus sie nie spodoba ten czas oczekiwania na rzeczoznawce [a
bywa 2 tygodnie] i nie pogoni ich autem zastepczym, oszustow jest
umiarkowana ilosc - to biznes moze sie krecic. W koncu "wszyscy robia
tak samo", a placi koniec koncow klient - ubezpieczyciel tylko zarabia
:-)
>Chyba,że rzeczoznawcy mają mikroskop w oczach :))
Czasem wyciagaja i wtedy trudno powiedziec kto ma racje - uwazny
rzeczoznawca czy oburzony klient.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.10 18:09 aro333
- 03.10.10 19:39 Przemysław Czaja
- 03.10.10 21:23 PJ
- 04.10.10 08:52 LEPEK
- 04.10.10 11:44 Jakub Witkowski
- 04.10.10 19:05 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=