  • 131. Data: 2013-05-16 16:40:20
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F wrote:

    > Ale to jednak kraj prawa, tzn prawnikow, i swietnie sie stosuja polskie
    > nowozytne przyslowia, i mimo tradycji z dzikiego zachodu tam tez juz
    > policja nie strzela tak czesto.
    > Za duze ryzyko, za duze koszta. Taniej uzyc tasera, ale i tak trzeba
    > uwazac, bo widzisz jak sie sprawa Kinga skonczyla ..

    tasery maja w duzych miastach gdzie strzelanie moze sie skonczyc jatką w
    postaci bogu ducha winnych przechodniów.

    W mniej ludnych okolicach gdzie wiadomo, ze najprawdopodobniej trafi sie
    w drzewo a nie w innego przechodnia maja tylko bron.

    Z tym, ze oni nie wyciągają jej jak nie muszą.

  • 132. Data: 2013-05-16 18:36:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Chcesz się powołać na jakieś przepisy nakazujące policjantowi
    > poinformować pijaczka o łamanych przepisach i konsekwencjach ?

    troche nie lapie twojego toku rozumowania

    koles wysiada z samochodu, owszem jest to cos czego nie powinien
    robic podczas kontroli

    policjant powinien go twoim zdaniem od razu spalowac czy kazac mu
    wrocic do auta?

    jezeli palowac to nie mam wiecej pytan

    zauwaz ze nie kaze mu zatrzymac sie czy wrocic na miejsce tylko isc
    cwaniakowac przed kamera co ow z radoscia robi

    > Nie mają obowiązku informowania co go czeka.

    ale maja obowiazek wydania mu konkretnych polecen do ktorych
    on ma obowiazek sie zastosowac, co tez czyni

  • 133. Data: 2013-05-16 19:29:26
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 11:04, WhiteD pisze:
    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Niestety nie, najpierw musiałabym zmienić płeć. To pewnie byłby temat
    > dla Springera...
    >
    > Naprawde musisz być idiotą skoro po 2-3 wymianach zdań nie odnotowałeś
    > że ja sem dziewczynka a nie chłopczyk...

    odnotowałem, po prostu nie zwróciłem uwagi komu odpowiadam. Chętnie bym
    przeprosił, ale chamom i chamkom taki przywilej wzajemnego poszanowania,
    nie przysługuje.

    --
    @foe_pl

  • 134. Data: 2013-05-16 19:31:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>> kontroli

    > Czemu nie ? Policjanci tez maja prawo czuc sie zagrozeni.

    Jak pies boi się złodzieja to spieprza do budy a nie szczeka

  • 135. Data: 2013-05-16 20:11:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-16 18:36, Użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > robic podczas kontroli
    >
    > policjant powinien go twoim zdaniem od razu spalowac czy kazac mu

    Na pewno ten sam materiał oglądaliśmy ?
    Na tym co ja widziałem nie spałował.

    > jezeli palowac to nie mam wiecej pytan

    A spałował ?

    > zauwaz ze nie kaze mu zatrzymac sie czy wrocic na miejsce tylko isc
    > cwaniakowac przed kamera co ow z radoscia robi

    Nie kazał mu iść przed kamerę, kłamiesz.

    > ale maja obowiazek wydania mu konkretnych polecen do ktorych
    > on ma obowiazek sie zastosowac, co tez czyni

    No popatrz a ja widziałem jak się do konkretnych poleceń
    nie stosował tylko udowadniał jakim jest pijanym idiotą
    z koneksjami.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2013-05-16 20:13:19
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie? Zdawało mi się, że strzelby są na wyposażeniu radiowozu.
    > Kiedyś nawet widziałem ją, w takim fajnym uchwycie koło drążka zmiany
    > biegów. Coś się zmieniło, czy to zależy od wydziału?

    A po co drogówce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale
    też nie zawsze.

    WhiteD

  • 137. Data: 2013-05-16 20:32:59
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Ja sie tam bronia nie interesuje na tyle zeby twierdzic czy maja AKM, AKMS czy
    > jeszcze co innego, ale to wszystko i tak od Kalasznikowa pochodzi.

    Poprawka - faktycznie mamy jakieś kałasze, ale raczej już na etapie dogorywania.
    Aktualnie wszyscy jarają się H&K... Ale drogówka to raczej na strzelnicy, bo na
    kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

    > A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.

    Ale nie jako drogówka, dziecko drogie toć drogówka jest od kontroli drogowej a
    nie szturmowania...

    > I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

    A to w drogówce mają jakieś inne codzień?

    > O rutynowych nie slyszales ?

    Niestety nie, jeszcze nie planowałam zmieniać płci.

    > P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
    > http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

    Jak każda inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie oglądałeś
    żadnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy mają flagi, karabiny z
    bagnetami i ładnie maszerują.

    > Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

    SKS.

    WhiteD

  • 138. Data: 2013-05-16 20:45:59
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Jak pies boi się złodzieja to spieprza do budy a nie szczeka

    Pies który się boi potrafi też naprawdę solidnie ugryść... Miałam jednego
    takiego, włamywacz vs pies zdecydowanie nie obronny; a i tak było ze 20 szwów...
    Spanikowany pińczerek 1 włamywacz 0...
    A policjanci to bywają częściej jednak hmm owczarkami; więc i zęby większe :P.

    WhiteD

  • 139. Data: 2013-05-16 20:52:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 20:13:19 +0200, WhiteD napisał(a):

    > A po co drogówce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale
    > też nie zawsze.

    Do zatrzymywania pojazdow.

    J.

  • 140. Data: 2013-05-16 21:58:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 08:35, Franc pisze:
    > Z tymi niskimi zarobkami to bym nie przesadzał, tak samo o tym, że byle kto
    > idzie do Policji.

    relatywnie nie sa zle, tyle ze w liczbach bezwzglednych mało kto w
    Polsce dobrze zarabia. Mediana zarobków w Polsce jest w okolicach
    minimum socjalnego w Nimeczech.
    Oczywiscie generalizowanie z definicji krzywdzi sporą czesc dobrze
    pracujacych policjantów. IMO, jednak, ci panowie z filmiku sa bardzo
    reprezentatywni dla stanu etosu pracy policji w Polsce. Znikąd nie
    wzięło się u nas powiedzenie "policjant i zlodziej na jednym jada
    wozie". Typowa spuscizna panstwa postpolicyjnego.

    --
    @foe_pl