    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy to dobre smartfony?
    Date: Thu, 17 Jul 2014 03:03:47 +0200

    "ToMasz" lq6mv1$6r2$...@d...me

    > nie wiem co to jest odwrócony vat,

    TAV -- to proste.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lono1h$uhb$...@n...news.atman.pl

    > Po odwróceniu ogonem kota zawiniętego w sowie
    > taśmy rząd Donalda Tuska odwraca TAV komórkowy:

    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/mf-chce-wprowadzic
    -odwrocony-vat-przy-sprzedazy-komorek,444324.html

    > MF chce wprowadzić odwrócony VAT przy sprzedaży komórek

    > Warto dodać, że TAV metalowy znany jest w RP od dawna.

    > http://biznes.onet.pl/mf-odwrocony-vat-na-wyroby-sta
    lowe-od-sierpnia-201,18490,5526265,news-detal?
    utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=allone
    t1_biznessem_dsa

    > MF: odwrócony VAT na wyroby stalowe od sierpnia 2013 r.

    Słowem -- kupujący płaci. Do tej pory kupujący otrzymywał zwrot VAT. ;)

> [...]
    > z trochę gorszym procesorem czyli 6582, ale dużo lepszym niż nasze
    > biedronkowe androidy. Jak należało się spodziewać, spełnia wszystkie
    > parametry z reklam i dokładnie nic więcej. Niema dla niego obudowy,
    > alternatywnego romu, dodatkowej baterii, ewentualnych części zamiennych.
    > Średnio działa mikrofon, bateria krótko, aparat fotograficzny też jakby
    > dotknięty jakąś ciężką chorobą, chmury nokautują odbiornik GPS. Myślę
    > że każdy kto spodziewa się wszelkich ograniczeń, będzie zadowolony że
    > za 300zł ma telefon porównywalny z sgs3, ale ktoś kto liczył na sgs5

    Dzięki za info -- ale jaki dokładnie model kupiłeś?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'