  • Data: 2010-11-15 00:19:18
    Temat: Re: Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-15 00:02:38 +0100, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > Witam,
    >
    > Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    > w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:

    Coś takiego.

    > Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

    Znamy firmę, markę, rocznik i część wyposażenia.
    Dalej nie wiemy co z *tym* autem jest tak lub nie tak.

    > ile toto serwis tego będzie kosztował ?

    To zależy co się zepsuje.
    Bo jeśli nic, to to samo trzeba wymienić co w każdym innym aucie:

    olej, świece, rozrząd, paski, łańcuchy, klocki, tarcze, świece, rury,
    filtry, żarówki, kable...

    > da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

    Tak - to są różne auta.

    > auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

    Skoro tak, to odpadają ci koszty.

    > jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,

    To kupuj, nie wypytuj, skoro nie masz czasu, a masz sporo pieniędzy.

    > bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.

    To faktycznie już za późno.

    > auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    To zależy po co.
    Żeby tyko przedstawić, to nie.
    Ale jeśli trzeba coś zrobić, to tak, bo z autem echanikowi będzie łatwiej.

    (MSPANC)
    --
    Bydlę