  • 1. Data: 2016-02-16 11:22:47
    Temat: Czy ten gest jeszcze działa? :)
    Od: Marek <f...@f...com>

    Gdzieś na początku lat 2000 jechałem jako pasażer, kierowcą samochodu
    był rosyjanin mieszkający w pl (handlował samochodami), grzał
    konkretnie i się oczywiście nadział na suszarkę. Policjant machnął
    mu lizakiem ale ów kierowca wykonał pewien gest i policjant cofnął
    lizak i machnął że możemy jechać dalej.
    Jakoś nie miałem do tej pory okazji to przetestować,czy ktoś się
    orientuje czy ten gest nadal działa czy obecnie funkcjonuje inny niż
    ten z 2000? ;)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-02-16 12:05:48
    Temat: Re: Czy ten gest jeszcze działa? :)
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > przetestować,czy ktoś się orientuje czy ten gest nadal działa czy
    > obecnie funkcjonuje inny niż ten z 2000? ;)

    W 2000? Wojska rosyjskie wycofały się w 1993:)

  • 3. Data: 2016-02-16 12:36:19
    Od: "Lucenty" <l...@o...pl>

    > Jakoś nie miałem do tej pory okazji to przetestować,czy ktoś się orientuje
    > czy ten gest nadal działa
    >
    > Marek

    Oczywiście, że działa. Jest to "gest Kozakiewicza".

  • 4. Data: 2016-02-16 12:39:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Feb 2016 12:36:19 +0100, "Lucenty" <l...@o...pl> wrote:
    > Oczywiście, że działa. Jest to "gest Kozakiewicza".

    Wbrew pozorom pytałem poważnie :).

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-02-16 12:42:05
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Wbrew pozorom pytałem poważnie :).

    Dlaczego nie spytałeś się tego ruskiego i jak ten gest wyglądał?

  • 6. Data: 2016-02-16 12:49:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-16 o 11:22, Marek pisze:
> [...]
    > przetestować,czy ktoś się orientuje czy ten gest nadal działa czy
    > obecnie funkcjonuje inny niż ten z 2000? ;)

    Czy chodzi o znak pokoju, jakiego nasi bracia uczą się pokazywać od
    najmłodszych lat?
    http://s1.fotowrzut.pl/ZT1D9JV99J/1.jpg
    Jacek

  • 7. Data: 2016-02-16 12:49:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Dlaczego nie spytałeś się tego ruskiego i jak ten gest wyglądał?

    https://youtu.be/532j-186xEQ?t=40s

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-02-16 13:06:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-16 12:05, Czesław Wiśniak wrote:

    > W 2000? Wojska rosyjskie wycofały się w 1993:)

    Poza tym obecnie policja moze jest nieco mniej wyrozumiala na przypadki
    pochopnego wymachiwania bronia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2016-02-16 13:18:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >W 2000? Wojska rosyjskie wycofały się w 1993:)

    Ale wtedy wkroczyla ruska mafia :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-02-16 14:37:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Feb 2016 12:42:05 +0100, Czesław
    Wiśniak<k...@w...pl> wrote:
    > Dlaczego nie spytałeś się tego ruskiego i jak ten gest wyglądał?

    Ależ ja wiem jak gest wyglądał, pytam tylko czy się nie zmienił. W
    końcu grupa samochodowa i ktoś o tym wie a nie więrzę, że przez tyle
    lat ciągle jest to tabu.

    --
    Marek