  • 11. Data: 2016-02-16 14:39:41
    Temat: Re: Czy ten gest jeszcze działa? :)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Feb 2016 13:06:28 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:
    > Poza tym obecnie policja moze jest nieco mniej wyrozumiala na
    przypadki
    > pochopnego wymachiwania bronia.

    Myślę, że z bronią byłaby inna reakcja :). Otóż nie, nie było żadnej
    broni.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-02-16 15:09:27
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Myślę, że z bronią byłaby inna reakcja :). Otóż nie, nie było żadnej
    > broni.
    >
    > --
    > Marek
    Byla....
    to bylo "Czesc Bronia"
    a gest nie dziala bo ta kobieta co pelnila sluzbe jako 'on' juz nie pracuje
    , wiec nie musi sie bac ze ja rusek wsypie przed kumplami...
    cos jak 'zmiennicy' tylko w policji...

  • 13. Data: 2016-02-16 17:38:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-02-16 o 14:37, Marek pisze:

    > Ależ ja wiem jak gest wyglądał, pytam tylko czy się nie zmienił. W końcu
    > grupa samochodowa i ktoś o tym wie a nie więrzę, że przez tyle lat
    > ciągle jest to tabu.

    Pokaż/opisz ten tajemny gest, to my ci napiszemy czy działa.

  • 14. Data: 2016-02-17 16:25:05
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 16 Feb 2016 13:18:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale wtedy wkroczyla ruska mafia :-)

    Ludzie ci smai, tylko nazwa się zmieniła ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06