  • 31. Data: 2009-05-11 07:19:11
    Temat: Re: Czy te temperatury procka sa ok?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "żółta pięta" <...@...a> napisał w wiadomości
    news:gu72vu$k33$1@news.wp.pl...

    > czyli ile konkretnie i za ile?

    Sam sobie poszukaja leniu:)
    To jest próbka odpowiedzi na twoim poziomie.

    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2009-05-11 12:17:57
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Sam sobie poszukaja leniu:)
    > To jest próbka odpowiedzi na twoim poziomie.

    ale ja zadalem pyt retoryczne bo ceny znam.

  • 33. Data: 2009-05-11 20:15:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 21:46, BartekK <s...@N...org> wrote:

    > Bez problemu, to nie lakier. Nadal zostaje ciekły, może z czasem zmienia
    > konsystencję z ciekłego na mazisty, ale zwykłe przetarcie szmatką usuwa
    > go bez problemu.

    W koncu zdecydowalem sie i kupilem Zelmana ZM-STG1. Jutro albo w srode
    bedzie u mnie. Posmaruje, przeczyszcze radiator i zobaczymy o ile temp
    spadna.
    Wczoraj sobie na dluzej zapuscilem core temp - to tem maksymalna wg
    logow byla 76'C - wiec duzo.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 34. Data: 2009-05-12 17:49:00
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Maj, 22:15, Rafal M <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > spadna.
    > Wczoraj sobie na dluzej zapuscilem core temp - to tem maksymalna wg

    I dzisiaj pasta dotrala :)

    Juz po calej operacji, pacjent przezyl i ma sie dobrze ;-)

    Ogolnie kurzu bylo sporo, zebralem to z radiatora i wiatraka
    odkurzaczem i sprezonym powietrzem. Stara paste od Intela zmylem z
    radiatora i procka alkoholem izopropylowym i nalozylem ta paste
    termoprzewodzaca Zelman ZM-STG1 (tak jak pisali w instrukcji, czyli
    zarowno na procka jak i na radiator). Zlozylem wszystko do kupy i jest
    ok. Temperatury spadly o ok 15'C. Teraz prze "lekkiej" pracy w OS
    temperatura to ok 50-51'C. Wiec ok? Jeszcze moze spadnie z 2'C jak sie
    pasta "ulozy".

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 35. Data: 2009-05-12 18:51:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Maj, 19:49, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > ok. Temperatury spadly o ok 15'C. Teraz prze "lekkiej" pracy w OS
    > temperatura to ok 50-51'C. Wiec ok? Jeszcze moze spadnie z 2'C jak sie
    > pasta "ulozy".

    A sie jeszcze zapytam - tej pasty termoprzewodzacej sporo zostalo. Jak
    ja teraz, po otwarciu przechowywac, zeby jak najdluzej zachowala swoje
    wlasciwosci?

    Pozdrawiam
    Rafal