  • 21. Data: 2009-05-10 16:33:26
    Temat: Re: Czy te temperatury procka sa ok?
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Aha, nie ma to jak merytoryczna dyskusja, przypominając - jesteśmy na
    > grupie dyskusyjnej.
    > Choć daleko odbiegliśmy od tematu, którym była pomoc koledze który nie ma
    > doświadczenia w montażu chłodzenia, nadal nic nie wniosłeś do tego wątku.
    > To już nawet twój ulubiony M. więcej wnosi w swoich postach niż "buhaha"
    > "bzdury" i "piszesz głupoty".

    jak jestes len to trudno. mi sie nie chce szukac dla ciebie jakis pierdol.
    ja swoje wiem i niech tak pozostanie. a ty mozesz dalej zyc w niewiedzy. ale
    pociesz cie, sa lepsi:
    http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13558184
    &f=230&st=0

  • 22. Data: 2009-05-10 16:44:32
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "żółta pięta" <...@...a> wrote in message news:gu6vc9$hqr$1@news.wp.pl...
    > sam pieprzysz. rozcienczalnik odparowuje juz po kilkudziesieciu sekundach
    > czy kilku minutach i przez cale swoje zycie pasta dziala tak samo.

    ta, jak bym nie smarowal i nie widzial jak to wyglada w dziesiatkach
    komputerow na cpu i gpu to moze bym ci uwierzyl

    szare boxowe mazie sa dobre na poczatek, po kilku miesiacach w
    temperaturze 40-60 stopni trzebaby je rozprowadzac ponownie
    mlotkiem

    sugeruje czytac mniej marketingowych opowiastek i zobaczyc jak
    wyglada to w praktyce

  • 23. Data: 2009-05-10 17:01:28
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > sugeruje czytac mniej marketingowych opowiastek i zobaczyc jak
    > wyglada to w praktyce

    tyle ze ja temat past znam dluzej niz entuzjasci komputerow. przynajmniej z
    10 lat wczesniej zaczalem je uzywac w elektronice zanim weszly do uzytku
    przy prockach. chyba pamietasz ze za czasow p1 nie bylo zadnych past ?
    wiec mi nie pieprz o marketingowych opowiastkach.
    a wszystkie cudowne pasty za gruba kase to przebajerowane gowno dla
    frajerow.

  • 24. Data: 2009-05-10 17:19:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 19:01, żółta pięta <d...@...a> wrote:

> [...]
    > wiec mi nie pieprz o marketingowych opowiastkach.
    > a wszystkie cudowne pasty za gruba kase to przebajerowane gowno dla

    Jaka gruba kase? Dobrej jakosci pasta to cena ok 15 zl za tubke. A
    tubka starczy na kilka uzyc.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 25. Data: 2009-05-10 17:22:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 17:09, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Jaka paste termoprzewodzaca polecasz?

    Ok i sam sobie odpowiem: Arctic silver 5 powinna byc ok ;)

    Tylko znowu widze, ze jest kilka sposobow jej rozprowadzania ;)
    Wiekszosc osob na forach pisze tak jak Ty, zeby male "ziarenk ryzu"
    wycisnac na procka i rozmarowac to karta platnicza. Druga opcja to to
    samo co wyzej + posmarowac troche radiator.
    I opcja trzecia ze strony producenta arctic silver 5 - nalozyc na
    procka cienko linie i poprostu przylozyc to radiatorem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 26. Data: 2009-05-10 17:30:32
    Od: żółta pięta <...@...a>

    >Jaka gruba kase? Dobrej jakosci pasta to cena ok 15 zl za tubke. A
    >tubka starczy na kilka uzyc.

    czyli ile konkretnie i za ile?

  • 27. Data: 2009-05-10 17:39:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 19:30, żółta pięta <d...@...a> wrote:

    > czyli ile konkretnie i za ile?

    Arctic Silver 5 za 14,99 zl za tubke 3.5g. A to spokojnie starczy na
    te kilka uzyc.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 28. Data: 2009-05-10 19:13:23
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Rafal M pisze:

    > Ok i sam sobie odpowiem: Arctic silver 5 powinna byc ok ;)
    Sprawa gustu i dostępności. Ja np lubie pastę (jak to można nazwać
    pastą, bo jest rzadkie) Revoltec Thermal freeze - konsystencja i
    opakowanie jak lakier do paznokci ;) Tyle że jest tego dużo, nie
    pamiętam ile kosztuje, ale wystarczy na tak z 100 procesorów ;)

    O superpastach i mazidłach można rozważać przy procesorach klasy
    AthlonXP z jądrem na wierzchu, procesorach ekstremalnie podkręcanych,
    czipsetach, najmocniejszych kartach graficznych - tam gdzie nawet
    najmniejsza nierównomierność rozprowadzenia pasty, jakieś braki w
    pokryciu, albo zbyt słabe odprowadzanie ciepła - i zaraz kończy się
    przegrzaniem i uszkodzeniem.
    Twój procesor należy do "mało grzejących", a z powodu blaszanej pokrywki
    na rdzeniu - "mocno odpornych" na wszelkie niedociągnięcia, więc nie ma
    co się stresować.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 29. Data: 2009-05-10 19:37:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 21:13, BartekK <s...@N...org> wrote:

> [...]
    > opakowanie jak lakier do paznokci ;) Tyle że jest tego dużo, nie
    > pamiętam ile kosztuje, ale wystarczy na tak z 100 procesorów ;)

    O tym piszesz:
    http://allegro.pl/item631958956_revoltec_thermal_fre
    eze_silver_b_wydajna_pasta.html

    ?

    To sie chyba nawet latwiej naklada niz pasty w tubkach/strzykawkach.
    Poprostu wystarczy pomalowac procka. Pytanie jak to pozniej schodzi?
    Bez problemu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 30. Data: 2009-05-10 19:46:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Rafal M pisze:
    > O tym piszesz:
    > http://allegro.pl/item631958956_revoltec_thermal_fre
    eze_silver_b_wydajna_pasta.html
    Tak, o tym.

    > To sie chyba nawet latwiej naklada niz pasty w tubkach/strzykawkach.
    > Poprostu wystarczy pomalowac procka. Pytanie jak to pozniej schodzi?
    > Bez problemu?
    Bez problemu, to nie lakier. Nadal zostaje ciekły, może z czasem zmienia
    konsystencję z ciekłego na mazisty, ale zwykłe przetarcie szmatką usuwa
    go bez problemu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173