  • Data: 2009-05-12 17:49:00
    Temat: Re: Czy te temperatury procka sa ok?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 22:15, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > W koncu zdecydowalem sie i kupilem Zelmana ZM-STG1. Jutro albo w srode
    > bedzie u mnie. Posmaruje, przeczyszcze radiator i zobaczymy o ile temp
    > spadna.
    > Wczoraj sobie na dluzej zapuscilem core temp - to tem maksymalna wg
    > logow byla 76'C - wiec duzo.

    I dzisiaj pasta dotrala :)

    Juz po calej operacji, pacjent przezyl i ma sie dobrze ;-)

    Ogolnie kurzu bylo sporo, zebralem to z radiatora i wiatraka
    odkurzaczem i sprezonym powietrzem. Stara paste od Intela zmylem z
    radiatora i procka alkoholem izopropylowym i nalozylem ta paste
    termoprzewodzaca Zelman ZM-STG1 (tak jak pisali w instrukcji, czyli
    zarowno na procka jak i na radiator). Zlozylem wszystko do kupy i jest
    ok. Temperatury spadly o ok 15'C. Teraz prze "lekkiej" pracy w OS
    temperatura to ok 50-51'C. Wiec ok? Jeszcze moze spadnie z 2'C jak sie
    pasta "ulozy".

    Pozdrawiam
    Rafal