    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy taki zasilacz wystarczy?
    Date: Wed, 02 Jun 2010 12:29:50 +0200

    Dnia 02-06-2010 o 02:32 raviz napisał na pl.comp.pecet:

    > OCZ Z-Series 650W
    > Bedzie musial dac sobie rade z GTX 480 oraz i7 930.
    > GTX 480 pod obciazeniem bierze 443W, i7 930 potrzebuje 310W. Czy
    > zasilacz 650W wystarczy do zasilenia zestawu na takich komponentach?

    Możesz zdradzić, skąd wziąłeś takie wartości? Według mnie znanej
    specyfikacji GTX 480 posiada max TDP na poziomie 250W, natomiast
    i7 930 130W i bynajmniej nie jest to w spoczynku.
    Na stronie NVidii w specyfikacji karty podane są minimalne wymagania
    mocy zasilania systemu i wartość ta wynosi 600(W)

    Wszystkie współczesne procesory posiadają systemy oszczędzania energii.
    Dla tego procesora (wg. pcworld): Pobór mocy zestawu z tym procesorem
    wynosił od 135 W w spoczynku poprzez 258 w teście Cinebench 10 aż do
    310 W w teście PTBoats. Ale to jest dla całego zestawu!

    Bardzo zbliżony przykład ( procesor Core i7 920 @3.60GHz ):
    http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=630&rectr_str_
    numer=23
    Cały zestaw: obciążenie 443W, spoczynek 198W

    --
    WiesłaW
    Opera Mail