  • 11. Data: 2012-06-07 16:14:12
    Temat: Re: Czy taki
    Od: z <z...@g...pl>

    właśnie wycofałem wiadomość
    teraz mam w 13.0
    druga próba

  • 12. Data: 2012-06-07 16:15:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 16:06, jadryś pisze:

    > A jak to się robi w nowym Thunderbirdzie?

    Wiadomość/Wycofaj wiadomość

  • 13. Data: 2012-06-07 16:20:30
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-07 16:15, z pisze:

    > Wiadomość/Wycofaj wiadomość

    Faktycznie. Przedtem funkcja była w menu kontekstowym, a teraz jest w
    opcjach. Dzięki za info.

  • 14. Data: 2012-06-07 18:30:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-07 16:07, jadryś wrote:

    > Niestety nie. Dawniej w Thunderbirdzie była taka funkcja, jednak obecnej
    > wersji już jej nie ma.

    Menu Message > Cancel Message

  • 15. Data: 2012-06-07 18:39:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

> [...]
    prasowym/

    > Pewnie płatny,

    Ale za to stanowiący jedyny element zgodny z tematyką grupy. Tej grupy.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-06-07 20:17:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Myślę że niezupełnie tak. Ale podstawa powinna być taka sama - warunki
    > dla wszystkich takie same.
    no to jesteś idealnym przykładem leminga. płaca minimalna to taki filtr,
    który ludzi niewykfalifikowanych przesuwa z "pracownik do bardzo mało
    odpowiedzialnych zadani" na stanowisko bezrobotny na koszt państwa. Mam
    2 kuzynki, tylko po maturze w podobnym wieku. jedna na śląsku druga na
    zadupiu. ta ze śląska szuka pracy 6 rok, ta z zadupia, jak tam ją
    zwolnili, szukała 2 tygodnie. nie udało jej się to pojechała do ciotki
    na śląsk. szukała pracy 4 dni. (znalazła)
    Ty mówisz że podstawa taka sama? Z jakiej paki jedna z nich ma robić na
    emeryturę dla drugiej?

    > Jednak to dziedziczenie myślę że mogłoby się
    > nie sprawdzić, - po prostu to jest miecz jednosieczny. No bo jak widzisz
    > dalsze losy człowieka który żyje a zgromadzone na koncie środki już się
    > skończyły? Myślisz że spadkobiercy powinni od tego momentu zacząć
    > partycypować w kosztach utrzymywania takiego człowieka? Osobiście myślę
    > że mogłoby przynieść to więcej szkody niż korzyści.
    Źle myślisz. teraz jest tak ze dzień przed przejściem i 31 dni po
    przejściu rodzina z zusu nic nie dostanie.
    Jak by nie było wieku emerytalnego, to możesz iść na emeryturę po 20
    latach i otrzymać 150zł emerytury a możez po 50 latach i otrzymać 3.5
    tyś. jak długo będziesz ją otrzymywał? zależy jak się umówisz z
    ubezpieczycielem. sprawa jest prosta i prowadzi do zgonu ciemniaków i
    leniów. OStatnio mam wrażenie że sami tacy zostali bo reszta wyjechała
    za granice. samochodami moze - zeby nie było ze 100% offtop

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-06-16 10:56:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > tak. Taki naród. tzn Twoja emerytura powninna być zależna od tego co SAM
    > zebrałeś, dziedziczna i nie przepadalna wraz ze śmiercią.

    Jakby tak miało być to po co miałoby być nazywane emeryturą a nie zwykłym
    oszczędzaniem. Reasumując, raczej bzdurzysz. :-)

  • 18. Data: 2012-06-16 10:59:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl>

    >..
    > Co musi się wydarzyć żeby dostrzec że ta piramida finansowa się kończy, że
    > redystrybucja na taką skalę prowadzi do nędzy.
    > Sorry za OT ale nie będzie mi jeden z drugim wmawiał że to ja jestem winny
    > nieudolności rządzących i złego wydawania połowy mojego zarobku.

    Składki emerytalne to zwykły podatek na aktualnych emerytów a nie żadne
    oszczędności na swoją emeryturę. Tak jak Ty opiekujesz się rodzicami, tak
    państwo opiekuje się ludźmi w podeszłym wieku i dużymi zasługami.

  • 19. Data: 2012-06-16 11:04:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > latach i otrzymać 150zł emerytury a możez po 50 latach i otrzymać 3.5 tyś.
    > jak długo będziesz ją otrzymywał? zależy jak się umówisz z

    Tylko po co Ci w takim razie ubezpieczenie ?! Normalna lokata oszczędności
    Ci wystarczy. Obecny system emerytalny też polega na zbieraniu udziałów a
    nie pieniędzy. Ale to tylko po to by nie było cwaniaków. Generalnie
    emerytura należy się każdemu jak psu buda tylko w odpowiednim wieku lub za
    odpowiednie zasługi.