  • Data: 2010-05-20 13:34:34
    Temat: Re: Czy taka zmiana ma sens - dyski
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale chyba i tak szybszy niz hdd?

    A to zalezy do jakiego dysku porownywac :P
    Dane nie moje, tylko wygooglane na szybko:

    Asus-Phison ssd (4gb) primary :
    Max Transfer Rate= 29.2mb/s
    Min Transfer Rate= 2.2mb/s
    Average Transfer Rate= 27.1mb/s
    Acces time= 0.6ms
    Burst rate=25.3mb/s

    Asus Phison ssd (8gb) secondary:
    Max transfer Rate= 25.7mb/s
    Min Transfer Rate= 7.9mb/s
    Average Transfer Rate= 24.4mb/s
    Acces time= 0.7ms
    Burst Rate=24.7mb/s

    > Zreszta autorowi to nie tyle o szybkosc
    > chodzilo, cco o brak miejsca..

    Chodzilo mu o to, ze sie "dusi". Nie chcialbym, zeby sie
    (w wyniku nie do konca trafnych porad) "powiesil" ;)

    Z reszta - przygotowanie nlitem instalacji XP Home
    okrojonej pod eee zajmuje jakies pol godziny (no...
    moze godzine, jak ktos pierwszy raz)

    Do tego partycja wyrownana do sektora, FlashFire,
    wywalenie hibernacji i swapa... A jesli zostalo jakies
    kieszonkowe to druga kostka pamieci i temp przeniesiony
    do ramdysku.

    Jednym slowem - da sie na tym malenstwie calkiem
    wygodnie urzadzic :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.