  • 11. Data: 2011-12-26 11:22:22
    Temat: Re: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Od: daro <d...@w...pl>

    radeCki pisze:

    > ten nie jhest kąbinowany.
    >
    > jk

    Jest.

  • 12. Data: 2011-12-26 12:00:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-26 11:22, daro pisze:

    > Jest.

    Możesz nie wyciągać trolli z kfa?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-12-26 16:13:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin news-gazeta

    > W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    > 2004r, czyli D2.
    > Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

    Oj, to jest bardzo słaby pomysł. Chyba, że jesteś mechanikiem lub masz
    kilku kumpli mechaników, gotowych naprawiać Ci to Audi za browara. Ew.
    nie przeszkadzają Ci bliżej nieokreślone wydatki na takie auto, tam każda
    naprawa robiona w normalnym warsztacie będzie w najlepszym razie bardzo
    droga. Z jakiegoś powodu takie auta tracą na wartości wręcz kosmicznie.

  • 14. Data: 2011-12-26 16:17:04
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >Możesz nie wyciągać trolli z kfa?

    tym bardziej że ni masz argumentów. Samochód sprzedaje mój kolega, który
    zajmujes sie tym PROFESJONALNIE i mówił że wszystko naprawił, nawet prawei
    zbierzność

  • 15. Data: 2011-12-26 16:17:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-25 16:10, news-gazeta pisze:

    > W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    > 2004r, czyli D2.
    > Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

    Szczerze Ci odradzam. Kumpel miał D2 A8 tylko że z silnikiem 2.5TDi,
    mimo iż miał kasę na utrzymanie auta to z niego zrezygnował. Kupił S6C4
    z silnikiem 4.2 było już lepiej ale jak kryzys przycisnął to kupił A6C4
    z silnikiem 2.6 ;P
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2011-12-27 01:34:31
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyjątkowa, tzn. kosztuje
    > więcej niż jedną wypłatę w Pierdonce.

    Bi-turbo nie miałem, a chce mieć ;) więc nie ma ryzyka ze moje ;)
    tylko najnowsze to ... 1996 a konstrukcja z... 1992 jeszcze kilka
    dni i 20 lat będzie.

    ale jeszcze jeździ:
    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

    bezpieczeństwo tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=M2pIOqJWn1U
    http://www.youtube.com/watch?v=K6tsgzFvVI0
    http://www.youtube.com/watch?v=S_sOVNmo1mY

    A6/S6 bym odrzucił (wersje C5, S6 C6 nie znam) złe auto
    i tyle, reno lepsze.

    ale A8/S8 - to można kupować, trochę strach to aluminium nie jest
    do końca bezpieczne jak w coś przywalić ale auto jak duży silnik
    to dość ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
    i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I części (ponoć) tanie, auto
    popularne.

  • 17. Data: 2011-12-27 01:52:32
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > to dość ciężkie - dramatycznie bezpieczniejsze od subaru
    > i poduszek od 1998+ dawali już dużo. I części (ponoć) tanie, auto

    albo takie lepsze:

    http://otomoto.pl/volkswagen-phaeton-2004-vw-phaeton
    -5-0-tdi-4-moti-
    C22273000.html

    sporo lepsze od A8 D2 i A8 D3

    prawdziwe 4x4 i dużo innych bajerów, 10 cylindów, 5 litrów
    tfu diesel - ale do przeżycia legendarne głośne pompowtryski ;)

    2k znegocjujesz, v-max koło 290km/h

  • 18. Data: 2011-12-27 11:45:27
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie dużą rezerwę,
    > więcej niż 1 tyś zł :) Jestem świadom takich inwestycji.

    > W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    > 2004r, czyli D2.
    > Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Kuzynki chłopak ma A8 D2 4,2 quattro. Fura zacna, wielka, quattro daje
    radę. Ale nie małe koszta generuje ten samochód. Jak coś się spierniczy
    to portfel trzepie nieźle. Samo spalanie powala na kolana. On ma
    założone LPG i poniżej 17 litrów jeszcze nie zszedł (spalanie na trasie,
    raczej spokojna jazda). On kupił troszkę zaniedbaną Audiczkę (włożył
    trochę kasy, ale sam się bawi w naprawy), więc mechanicy nie biorą góry
    kasy. Po prawie roku naprawiania (zawsze coś wyszło, nie zawsze miał
    kasę aby od razu zrobić wszystko) fura sprawuje mu się wyśmienicie. Jak
    kupił to audiczka miała odłączony tył (brak wału, coś tam było walnięte,
    same części wyszły ponad 4k PLN na naprawę napędu). No ale on się liczył
    z tym, że kupując takie auto w naprawdę dobrej cenie, trza będzie włożyć
    w nie aby cieszyło właściciela.

  • 19. Data: 2011-12-27 14:49:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kamil 'Model'

    > ale sam się bawi w naprawy

    I to jest klucz dla w miarę rozsądnej cenowo eksploatacji takiego auta.

  • 20. Data: 2011-12-28 08:51:46
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    news-gazeta nabazgrał(a):

    > Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,

    Trzeba dołożyć sianka bo tak to marnie to widzę ale może gdzieś trafisz np.
    na: Mazdę 6 MPS gdzie masz 4x4 + 260/270 kucy pod maską :)