eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie startuje gdy jest podłączony do prądu? › Re: Czy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie startuje gdy jest podłączony do prądu?
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie
    startuje gdy jest podłączony do prądu?
    Date: Fri, 25 Mar 2016 23:21:35 +0100

    W dniu 2016-03-25 o 22:37, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    Potwierdam, też różne "uparte" dyski widziałem. OIDP to najbardziej
    stare WD "kaprysiły" na przelotki USB/ATA.

    > Zworki też zmieniałem
    > Stacja dokująca to 5.25 External Enclosure HDD/CD-ROM/RW/DVD
    > ATA 100/130 supported
    > Output DC 12V/2A 5V/2A

    Nie jest ważne, co to za sprzęt (producent i model). Ważniejsze, co za
    kontroler siedzi w środku. Mam w swoich zbiorach ze 3 identyczne z
    wyglądu przelotki USB2/ATA-mATA-SATA, ale z różnym kontrolerem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam