eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie startuje gdy jest podłączony do prądu? › Re: Czy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie startuje gdy jest podłączony do prądu?
  • Data: 2016-03-24 15:07:50
    Temat: Re: Czy spotkał się kiedyś ktoś z dobrym dyskiem twardym który nie startuje gdy jest podłączony do prądu?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-24 o 11:09, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież potem ponownie wsadziłem dysk do nagrywarki i w nagrywarce
    > ruszył. Dokładnie ten dysk ruszył gdzie zapewniano mnie przez serwisy
    > komputerowe że na 100% uwalony. Moje pytanie dotyczyło dysku który nie
    > startuje gdy powinien w kompie.

    Ja bym wsadził dysk, uruchomił nagrywarkę i sprawdził napięcia, sądzę
    bardziej, że dysk jest "specjalny" - elektronika dysku taka sama jak w
    serii, ale firmware już inne. A może nawet firmware znajduje się w
    nagrywarce.

    Pamiętam, jak kiedyś czytałem o tunerze satelitarnym, chyba polsatu i
    tam dysk był szyfrowany kodowaniem z karty i wyciągnięty nie dawał się
    odczytać - nieznany system plików. Ale dysk ZTCP startował.