eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 22:48:11 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <hq59jp$nqj$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
    <hphdqi$2o6$1@news.onet.pl> <2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hpjrnk$328$1@news.onet.pl> <v...@o...org.pl>
    <hpmcgl$6sm$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hpp800$9om$1@news.onet.pl> <1exkbko3u3jt3$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hpq42n$7u1$1@news.onet.pl> <9...@o...org.pl>
    <hps1f3$f6h$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq12vf$50o$1@news.onet.pl> <o...@o...org.pl>
    <hq2h14$72j$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq3p70$186$1@news.onet.pl> <c...@o...org.pl>
    <hq4drs$uip$1@news.onet.pl> <jy2hnlsibkwf$.dlg@oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271278009 24403 91.150.222.21 (14 Apr 2010 20:46:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 20:46:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272723
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:jy2hnlsibkwf$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:54:01 +0200, Jurand napisał(a):
    >
    >>> Jeszcze raz - przy spełnieniu moich warunków bedzie tak, jak napisałem.
    >>> Jesli Ty chcesz w innych warunkach działać, to ja też swoje modyfikuję.
    >>
    >> Nie będzie. Zatrzymam pompę i woda przez tą dziurę się wyleje.
    >
    > Nie wyleje się, bo nie ma którędy powietrze wejść.

    No jeśli ona będzie cienka jak włos - to się nie wyleje. Tylko co z tego dla
    nas wynika?
    Dyskusja z Tobą o doświadczeniach W PRAKTYCE kończy się zawsze tak samo -
    znajdujesz jakieś mega wydumane warunki, przy których coś tam zadziała, ale
    ni cholery nie będzie się tego dało zastosować w konkretnym urządzeniu,
    potrzebującym konkretnego rozwiązania.
    Tak samo tutaj - bijesz pianę o wyższości termostatu dwuobiegowego na
    jednoobiegowym w przypadku chłodzenia silnika łodzi, gdzie zastosowanie
    jednoobiegowego z miejsca eliminuje Ci wszystkie wady, jakie ma termostat
    dwuobiegowy W TEJ KONKRETNEJ SYTUACJI. No ale dwuobiegowy był w Granadzie
    oooo bijcie jej pokłony, więc jest doskonały.

    >>> I jeszcze kutrem :D
    >>
    >> Fenomenalnie. To po cholerę chcesz wylot pchać na burtę, która bardzo się
    >> przechyla?
    >
    > Wiesz, chyba jednak nie do końca znasz znaczenie zwrotu 'za burtę' i
    > potraktowałeś go literalnie.

    Za burtę to jest dla mnie za burtę - typowa łódź burty ma dwie.

    >>> No widzisz - mam właśnie tak, bo Sierra ma dwa czujniki. I niestety, po
    >>> otwarciu termostatu temperatura siada o około 10 stopni.
    >>
    >> Widocznie ciulowo była zaprojektowana ;)
    >
    > Cóż, już zaczęły się oszczędności.

    O tak, na Sierrach to oszczędzali, aż gwizdało. Zrobione są z papieru,
    plasteliny i krowiego łajna.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: