eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Tue, 6 Apr 2010 14:47:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <hpfagm$tva$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <hp8f65$h2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hp8lgu$7gq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hpahf9$klg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hpasfj$oob$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hpb5dc$r8s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hpbb04$rp2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270558038 30698 91.150.222.21 (6 Apr 2010 12:47:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 12:47:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270554
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpbb04$rp2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > news:slrnhri9je.k81.rekin@drapak.wkurw.org...
    >> On Mon, 05 Apr 2010 01:38:44 +0200, Krzysiek Kielczewski
    >> <k...@g...com> wrote:
    >>(...)
    > Nieprzypadkowo do wielu łódek trafiają
    >> small blocki. I jak ktoś jeszcze dodał, nieprzypadkowo wkłada
    >> się diesle na pompach rotacyjnych.
    >>
    >
    > jak wyzej widac najlepiej samemu wymyslec jakąs tezę, a potem pokazywac,
    > jak dzielnie ją się zwalcza;-) - czy ktos tu twierdził, ze dzieje się to
    > przypadkowo??!
    > Oczywisciejest tak nie bez przyczyny, bo jak tu wczesniej pisałem ŁATWIEJ
    > przełozyć prymitywniejszy silnik. Ale to wcale nie znaczy, ze nowoczesnego
    > z definicji "nie da się" i że nikt tego nie robi.

    Mój drogi - da się wszystko. Kwestia tylko ceny.
    Może się okazać, że "okazyjny" zakup dwóch silników 320CDI będzie wymagał
    bardzo nieokazyjnego doposażenia tych silników w najróżniejsze emulatory,
    które umożliwią w ogóle odpalenie tego silnika, nie mówiąc już o tym, że
    najprawdopodobniej silnik będzie pracował w trybie awaryjnym i dysponował
    1/3 oficjalnej mocy.
    Połowa elektroników samochodowych rozłoży ręce, gdy w samochodzie
    wyposazonym w ten silnik będziesz chciał zrobić prostą rzecz - wymienić poza
    serwisem ECU na dokładnie taki sam model, wyjęty z innej E-klasy. Z drugiej
    połowy, która się tego podejmie, część zaśpiewa za to tyle pieniędzy, że się
    wywrócisz. A to zaledwie problem związany z wymianą samego ECU!
    Ja kiedyś przechodziłem różnego rodzaju przygody z Mercem 290CDI i
    elektroniką tego samochodu. I nie pakowałbym czegoś takiego na łódź. Prędzej
    stary 300TD, z mocą 177 KM, oparty na dużo prostszym osprzęcie wtryskowym.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: