-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Tue, 06 Apr 2010 01:15:47 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <hpdqst$59t$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ivjovbgaifx4$.dlg@oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<5...@4...com>
<hpde04$nk6$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: 85.128.7.38
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1270509277 5437 85.128.7.38 (5 Apr 2010 23:14:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 23:14:37 +0000 (UTC)
X-User: ziwk
X-Antivirus: avast! (VPS 100405-1, 2010-04-05), Outbound message
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270414
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-04-06 00:36, Krzysiek Kielczewski pisze:
> On 2010-04-05, Wojciech Smagowicz [ZIWK]<w...@o...pl> wrote:
>
>> Życzę powodzenia, jak zdechnie i nie odpali np. podczas wchodzenia do
>> portu podczas gorszej pogody - ot fala 1m i wiatr dociskający np. 5
>> Beauforta.
>
> W takiej sytuacji z dowolnymi silnikami dowolnie sterowanymi zostaje Ci
> do wydania polecenie "załoga do modlitwy".
>
Oczywiście...
Ale prawdopodobieństwo zdechnięcia obwieszonego elektroniką nowoczesnego
Diesla z CR jest zdecydowanie większe, niż tradycyjnego z mechanicznie
sterowaną pompą wtryskową.
Wystarczą np. większe niż założono w samochodzie wahania napięcia i
czujniki podają śmieci a ECU głupieje i na wszelki wypadek albo wchodzi
w tryb awaryjny (co jeszcze daje szanse) , albo całkowicie się wyłącza -
bo samochód sobie stanie na poboczu.
A tradycyjny klekot ma to w poważaniu...
--
Wojciech Smagowicz
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 09:53 RadekNet
- 06.04.10 10:56 Krzysiek Kielczewski
- 06.04.10 11:20 RadekNet
- 06.04.10 12:05 Jackare
- 06.04.10 13:40 KJ Siła Słów
- 06.04.10 14:01 Jurand
- 06.04.10 14:47 Jurand
- 06.04.10 23:45 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 07.04.10 01:18 Jackare
- 07.04.10 09:35 Jurand
- 07.04.10 09:56 Jurand
- 07.04.10 18:24 Plumpi
- 07.04.10 18:29 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=