eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Mon, 05 Apr 2010 23:47:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <hpdlnt$ki7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ivjovbgaifx4$.dlg@oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <5...@4...com>
    <hpde04$nk6$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 85.128.7.38
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270503997 21063 85.128.7.38 (5 Apr 2010 21:46:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:46:37 +0000 (UTC)
    X-User: ziwk
    X-Antivirus: avast! (VPS 100405-1, 2010-04-05), Outbound message
    In-Reply-To: <3...@4...com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270389
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-04-05 22:04, J.F. pisze:
    > On Mon, 05 Apr 2010 21:35:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
    >> W dniu 2010-04-05 10:52, J.F. pisze:
    >>> A co w tym takiego trudnego ? Trzeba dac oryginalny komputer i tyle.
    >>> Mozna sie tylko zastanowic jakie narzedzia i czesci zapasowe trzeba
    >>> miec, jesli nie odpali na srodku morza lub oceanu.
    >>>
    >> Życzę powodzenia, jak zdechnie i nie odpali np. podczas wchodzenia do
    >> portu podczas gorszej pogody - ot fala 1m i wiatr dociskający np. 5
    >> Beauforta.
    >
    > No coz, wypadki chodza po ludziach :-)
    Tylko, czemu im pomagać?

    >> Jeśli jesteś w stanie zrobić skuteczną diagnostykę i wymienić padnięty
    >> czujnik X w 1/2 minuty, widząc zbliżające się gwiazdobloki
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Widok_z_latarni_w_
    Darlowie_na_wschodni_falochron_portu_01.JPG
    >> to szacunek...
    >
    > Kotwica na szczescie jeszcze nie ma komputera :-)
    Na szczęście... ale jak nie trzyma (bo dno marne?)

    >> Generalnie elektronika samochodowa NIE JEST przystosowana do pracy w
    >> warunkach morskich.
    >
    > Trzeba przyznac ze w warunkach samochodowych sobie niezle radzi [z
    > wyjatkiem Daweoo] a slona woda tez sie tam zdarza.
    Do listy producentów osprzętu, którym przeszkadza wilgoć i to nawet
    słodka dodałbym Boscha - to z własnego doświadczenia.

    > No ale coz proponujesz - silnik od Ursusa, Fiata 125p, czy specjalny
    > morski ? Bo wszystkie wspolczesne samochodowe elektroniki maja kupe.
    Jeśli diesla - to pozbawionego delikatnej elektroniki, bo tutaj jest
    IMHO największe źródło problemów. Ale te silniki to już niestety
    historia :( , tak samo jak gaźniki :(
    Układ CR też "nie kocha" wody w paliwie - owszem odstojniki, i filtry to
    częściowo załatwią, ale zanieczyszczenia mają sporą szansę skrócić
    żywotność elementów.

    > A jak fajnie wyglada teraz profesjonalny silnik nowoczesnego statku
    > :-)
    A jakie jest wykonanie izolacji styków, czy przelotów kabli w tej
    elektronice?

    --
    Wojciech Smagowicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: