  • Data: 2012-08-16 22:24:07
    Temat: Re: Czy się da?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > to nie tak. sam sobie wstaw fotele, tapicerkę na ściany, pasy. Potem
    > jedź do firmy która zdejmie Ci "kratkę" za 100zł i masz problem z głowy.
    > Ta czy inna firma - na 99% po wpisach do działalności gospodarczej.
    > ToMasz
    >
    > Ps jak się tak bawiłem w c15. zrobiłem wzmocnienia, pasy, lepsze fotele,
    > półki pod sufitem, tapicerkę z karimatu, styropianu i na to wszystko
    > najtańsza wykładzina podłogowa. na koniec kratę zrobiłem uchylną i....
    > olałem przeróbkę na osobówkę.
    Przeróbka na osobówkę w zasadzie wisi mi i powiewa. To ma być samochód do
    przewożenia sprzętu filmowego. Wypatrzyłem mastera. Srał pies że szeroki. Ma
    za to drzwi odsuwane z dwóch stron. I da się z takiego auta kręcić jak się
    jedzie. W takiej sytuacji do obsługi kamery potrzebne są minimum dwie osoby.
    Oczywiście typowo samochodowe fotele można sobie w buty wsadzić. Ale według
    mnie rejestracja na większą ilość osób niż by wynikała z ilości przednich
    foteli by się przydała. Bo jak by się trafił nadgorliwy niebieski to się może
    czepiać. Ludzie którzy kręcą siedzą w środku i patrzą w monitor. A kamerą
    sterują zdalnie. Takie zdjęcia w ruchu obstawia Policja. To i się nadziać
    można ze się któryś spyta czy jest papier że tam ludzie mogą siedzieć. mam
    jeszcze jedno pytanie. Może ktoś będzie wiedział. Czy taką przeróbkę można
    zgłosić w każdym momencie czy tylko jak się samochód kupi. Przykręcenie
    oryginalnych foteli w tym Masterze to pryszcz. Widziałem już go. Tam w płycie
    podłogowej są otwory pod śruby żeby fotele przykręcić. Tylko ze ja potrzebuję
    inne fotele. Może jak Pan Zbyszek pokombinować żeby to " specjalny " był.