-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
Date: Thu, 23 Sep 2010 15:33:49 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 23
Message-ID: <i7fl43$7ju$1@news.task.gda.pl>
References: <4c970c08$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
<i7958f$l89$1@news.task.gda.pl> <i79h9v$tm2$1@news.onet.pl>
<4c985b7a$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3MlKL7$IrF@mike.oldfield.org.pl> <i7ac80$s53$4@news.task.gda.pl>
<i7fieg$2kgm$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-5-88.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285248963 7806 77.114.5.88 (23 Sep 2010 13:36:03 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Sep 2010 13:36:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <i7fieg$2kgm$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312347
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-23 14:50, Jakub Witkowski pisze:
> Ba - dopuszczalne zużucie 22mm wentylowanej tarczy to jakieś 2mm, czyli
> po 1 mm na każdą stronę. W jaki sposób więc miałaby pojawić się łódeczka
> na 3mm?
> Chyba przez zużycie tarczy 3x ponad max, i to w tak "cudowny" sposób, że
> klocek
> w niektórych miejscach w ogóle by tarczy nie ruszył :)
>
> Ale gdyby nawet tarcza kolegi była tak kosmicznie nierówno zużyta, to chyba
> ślepy nie jest, i czegoś takiego sobie nie założy. Prosty test suwmiarką
> zupełnie
> wystarczająco pokazuje czy klocek się nadaje. Oczywiście jakiś czas
> pozwolić
> się układowi ułożyć, powiedzmy nieco dłużej niż przy nówkach, i tyle.
>
Mało to razy wymieniałem tarcze i klocki, gdzie klocek tarł tylko około
20% swojej powierzchni, tak już tarcza była dojechana? I uwierz mi,
klocki były tak krzywo zjechany, że na oko pijane/trzeźwe lekko 1 cm
było więcej na jednej krawędzi, względem drugiej...
I to nie w byle jakich autach!
A i zdarzało się też tak, że klocki w ogóle nie dotykały tarcz podczas
hamowania, bo były dosłownie "zespawane". (Vw Passat)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.10 11:02 Jakub Witkowski
- 24.09.10 14:57 Filip KK
- 24.09.10 15:53 BaX
- 24.09.10 15:56 Filip KK
- 24.09.10 16:25 BaX
- 24.09.10 16:51 Filip KK
- 24.09.10 16:54 Filip KK
- 25.09.10 09:14 BaX
- 27.09.10 00:47 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS