-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
Date: Fri, 22 Aug 2014 12:36:54 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 25
Message-ID: <lt77j0$2hp$1@mx1.internetia.pl>
References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
<lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4fv7$mn0$1@node1.news.atman.pl>
<lt4hpo$ti4$1@mx1.internetia.pl>
<1358t63t5erak$.aqamh3f2u5q4$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1408704928 2617 78.10.177.126 (22 Aug 2014 10:55:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Aug 2014 10:55:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <1358t63t5erak$.aqamh3f2u5q4$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061506
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>>> I co, myślisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
>>> przekór odmawia?
>> Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
>> serwisu i otrzymujesz jakąś absurdalną informację o zalaniu albo
>> uszkodzeniu
>> mechanicznym. To serwis musi coś z tego mieć by takiej odpowiedzi
>> udzielić.
>
> Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
> A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
> "zalatwienia reklamacji" :-)
Tak mi się właśnie wydaje, że tak to mniej więcej jest a ujawnia się gdy
producent musiałby ponieść duże koszty. Abstrahując od mojego
"trybunowania", miałoby sens ustalenie gwarancji ustawowej inaczej
przynajmniej w tej konsumenckiej relacji choć zasadniczo jest to wybryk
prawa. Gdyby dotyczyło każdej gwaranacji to bym se mógł oddać samochód do
poprawek po naprawie tam, gdzie mi wygodnie i komu ufam a nie mechanikowi,
który naprawę spieprzył i tylko głupa będzie rżnął albo coś złośliwie
spieprzy czy tam śrubkę wrzuci a ja będę się bujał i nikt mi nie zwróci
tego.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-28 Było 83V
- 2025-07-28 Białystok => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-28 Warszawa => Dyrektor Sprzedaży (rozwiązania Cloud) <=
- 2025-07-28 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-07-28 Warszawa => Specjalista/stka ds. Organizacji <=
- 2025-07-28 Warszawa => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-28 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-28 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-07-28 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-28 Stare komputery
- 2025-07-28 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-07-28 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36