eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy producenci telefonów płacą serwisom ...Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Date: Fri, 22 Aug 2014 12:36:54 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <lt77j0$2hp$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
    <lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4fv7$mn0$1@node1.news.atman.pl>
    <lt4hpo$ti4$1@mx1.internetia.pl>
    <1358t63t5erak$.aqamh3f2u5q4$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1408704928 2617 78.10.177.126 (22 Aug 2014 10:55:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Aug 2014 10:55:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <1358t63t5erak$.aqamh3f2u5q4$.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061506
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >>> I co, myślisz, że producent godzi się zapłacić za naprawę, a serwis na
    >>> przekór odmawia?
    >> Przecież ten producent w ogóle nie jest angażowany. Oddajesz telefon do
    >> serwisu i otrzymujesz jakąś absurdalną informację o zalaniu albo
    >> uszkodzeniu
    >> mechanicznym. To serwis musi coś z tego mieć by takiej odpowiedzi
    >> udzielić.
    >
    > Np stala kwote za zapewnienie serwisu i max 12 dni na naprawe ?
    > A potem trzeba zastosowac najmniej pracochlonna metode naprawy, tzn
    > "zalatwienia reklamacji" :-)

    Tak mi się właśnie wydaje, że tak to mniej więcej jest a ujawnia się gdy
    producent musiałby ponieść duże koszty. Abstrahując od mojego
    "trybunowania", miałoby sens ustalenie gwarancji ustawowej inaczej
    przynajmniej w tej konsumenckiej relacji choć zasadniczo jest to wybryk
    prawa. Gdyby dotyczyło każdej gwaranacji to bym se mógł oddać samochód do
    poprawek po naprawie tam, gdzie mi wygodnie i komu ufam a nie mechanikowi,
    który naprawę spieprzył i tylko głupa będzie rżnął albo coś złośliwie
    spieprzy czy tam śrubkę wrzuci a ja będę się bujał i nikt mi nie zwróci
    tego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: