  • 11. Data: 2011-08-03 19:53:38
    Temat: Re: Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j1bdae$dtv$1@news.onet.pl...
    > Prowadzę korespondencję z jednym dyrektorem odpowiedzialnym za oznakowanie
    > dróg w mieście.
    > Na moją propozycję, by na dwupasmowej drodze wprowadzić różne ograniczenia
    > dla różnych pasów - odparł, że przepisy tego zabraniają.

    Podstawa prawna ! Urzędnicy nie znają prawa ,urzędnicy tworzą własne
    prawo. To jeden z poważnych nowotworów zżerających ten kraj.
    W wielu miejscach funkcjonuje od lat - przykładowo Poznań ul
    Warszawska - dwa pasy na wprost 70 KMH, jeden pas do skrętu w prawo 30 KMH i
    tak jest ,na długości około 1 km.

    pozdr

  • 12. Data: 2011-08-03 19:59:50
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    marcin w <news:4e398b2b$0$3487$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    > W wielu miejscach funkcjonuje od lat - przykładowo Poznań ul
    > Warszawska - dwa pasy na wprost 70 KMH, jeden pas do skrętu w prawo 30 KMH i

    I jak to jest oznakowane? Skoro znowu Poznań to podejrzewam, że F-22...

    --
    Tomasz Nycz

  • 13. Data: 2011-08-03 20:27:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:

    > I jak to jest oznakowane? Skoro znowu Poznań to podejrzewam, że F-22...

    Tam dodatkowo jest jeszcze krawężnik między pasem wolniejszym, a szybszymi.

  • 14. Data: 2011-08-03 20:52:13
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:j1c3v0$7d2$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości news:

    > Tam dodatkowo jest jeszcze krawężnik między pasem wolniejszym, a szybszymi.

    Może być cokolwiek, nie ma żadnych podstaw prawnych, pozwalających na znaku
    F-22 umieszczać znaki B-33.

    Jeśli nie rozumiesz to może napiszę jaśniej -- nie przyjąłbym mandatu za
    naruszenie B-33 na tym prawym pasie.

    --
    Tomasz Nycz

  • 15. Data: 2011-08-03 21:38:55
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Tam dodatkowo jest jeszcze krawężnik między pasem wolniejszym, a
    > szybszymi.

    Nie ma żadnego krawężnika. Jest wymalowana linia. Oznakowanie pionowe
    "niebieskie", oraz poziome. Bardzo czytelne.

    pozdr

  • 16. Data: 2011-08-03 21:46:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    marcin w <news:4e39a3dc$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w

    > Nie ma żadnego krawężnika. Jest wymalowana linia. Oznakowanie pionowe
    > "niebieskie", oraz poziome. Bardzo czytelne.

    Odpowiesz jakie znaki regulują *ograniczenie* prędkości 70/70/30 na tej
    jezdni, bo na pewno nie "niebieskie" pionowe i jakieś poziome?

    --
    Tomasz Nycz

  • 17. Data: 2011-08-03 22:30:02
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    > Odpowiesz jakie znaki regulują *ograniczenie* prędkości 70/70/30 na tej
    > jezdni, bo na pewno nie "niebieskie" pionowe i jakieś poziome?

    jakieś poziome? to masz tutaj

    http://maps.google.pl/?ll=52.409306,16.970463&spn=0.
    000544,0.001206&t=h&z=20

    Poza tym _jakieś_ pionowe wybacz nie zwracam na to uwagi. Niebieskie o tyle,
    że znaki ograniczenia prędkości są zgrupowane na jednej tablicy koloru
    niebieskiego - trzy znaki ograniczenia prędkości na jednej tablicy, trzy
    małe zakazy obok siebie w układzie odpowiadającym rozmieszczeniu pasów ruchu
    [ (70) (70) (30) ] Być może są jeszcze inne znaki ograniczenia prędkości nie
    pamiętam jak będę w Poznaniu to zwróce uwagę.

    Krawężnik o którym pisał kol.Cavallino nie ma związku z tą jezdnią, chyba
    kol. Cavallino dawno nie był w Poznaniu. Krawężnik jest, ale za nim szeroki
    pas zieleni z barierkami, dalej jest jezdnia lokalna przed posesjami, bez
    ciągłego połączenia z trzypasmową jezdnią główną. Zresztą widać ze
    sputnika....

    pozdr

  • 18. Data: 2011-08-03 22:34:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:

    > Jeśli nie rozumiesz to może napiszę jaśniej -- nie przyjąłbym mandatu za
    > naruszenie B-33 na tym prawym pasie.

    A za ten znak poziomy?

  • 19. Data: 2011-08-03 22:34:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w

    > Nie ma żadnego krawężnika.

    Zdjęli?

  • 20. Data: 2011-08-03 23:58:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 19:53:38 +0200, marcin napisał(a):

    > Podstawa prawna ! Urzędnicy nie znają prawa ,urzędnicy tworzą własne
    > prawo. To jeden z poważnych nowotworów zżerających ten kraj.

    Jest jedno albo i wiecej rozporzadzen, ktore stanowia niejako instrukcje
    dla drogowcow. Nie wymienie, ale kto szuka ten znajdzie bez problemow.

    Zeby nie bylo ze latwo byc drogowcem w panstwie szalejacej praworzadnosci:
    http://www.gazetawroclawska.pl/fakty24/431766,wrocla
    w-prokuratura-zajmie-sie-korkami-na-polnocy-miasta,i
    d,t.html

    A powod posredni to dzis cytowalem - zeby na kazdym pasie byla inna
    predkosc to trzeba znaki nad pasami, a wiec jakas konstrukcja, byc moze
    oswietlenie - innymi slowy koszty wielkie i po co ? wszystkim sie ograniczy
    do 30 i niech sp*.

    J.