  • Data: 2011-07-12 11:51:22
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-12 08:27, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Tak się zastanawiam
    > Policja wciąż dokupuje więcej i więcej fotoradarów.

    Policja? Jeśli mnie pamięć nie myli, to Policja się tym wprost
    nie zajmuje.

    > Urzędnicy ograniczają prędkość do 50 a nawet do 30 km/h.
    > Przybywa znaków ograniczenia prędkości.
    > Rośnie liczba kontrolujących.
    > Zaostrza się kary za "nietrzeźwość" liczona od 0.02% (idiotyzm) i
    > "nadmierną prędkość".
    > I tak od wielu lat.
    >
    > A liczba wypadków i zabitych ciągle rośnie.

    Kolejna nieścisłość, czy zwyczajne tendencyjne kłamstwo?
    Wystarczy zerknął w statystyki, by zobaczyć, że liczna wypadków
    i zabitych spada od dawna.

    > Wmawia się nam, że lekarstwem ma być dalsze zaostrzanie kar i jeszcze
    > więcej fotoradarów - doprawdy ?

    Efekty jak widać mamy i to pozytywne.

    > Czy zatem nie czas się zastanowić ?.

    Niektórzy powinni...

    > Skoro ot tak dawna prowadzone działania nic nie dają, to może czas je
    > zmienić a nie dalej kontynuować, ponosząc coraz większe koszty i
    > otrzymując odwrotny efekt od zamierzonego - bezpieczeństwa na drodze
    > znaczy.

    No, ale masz jakieś wsparcie?