    Date: Sat, 31 Aug 2013 08:22:13 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy podawać nr tf?

    W dniu 2013-08-31 07:04, sqlwiel pisze:

    > Czy można spokojnie podawać, czy jest to zwykła weryfikacja kodem SMS,
    > czy może grozi to jakimiś szokującymi kosztami później (bo wklepanie
    > kodu oznacza zgodę na dymanie)?

    Jeśli jest to tylko niewinne zbieranie numeru do bazy to już jest powód
    żeby numeru nie podawać. Chyba że jakiś specjalnie przygotowany na takie
    okazje starter za 5 zł . :-)
    Zdarza mi się korzystać z różnych serwerów, stron w necie. Takie jak
    piszesz od razu dyskwalifikuję.

    PS. Taka podpowiedź. VLC potrafi odtwarzać coś czego pobieranie jeszcze
    się nie zakończyło. Prawie on-line :-)