  • 21. Data: 2011-09-27 21:58:03
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    > No właśnie, że nie odpadło..... Po to własnie wrzuciłem tą prezentację....

    Jak nie odpadło, skoro na zdjęciach lotniczych wykonanych zaraz po
    katastrofie widać wyraźnie, gdzie upadła końcówka skrzydła.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-09-27 21:58:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    > Też jestem zmęczony tym tematem. Ale to nie oznacza, że nie należy dążyć do
    > prawdy ....

    Ale nie tu - do kurwy nędzy!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-09-27 22:43:03
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Czemu najtrudniej przyjąć niektórym najbardziej prawdopodobną wersję?
    > Przecież samoloty to tak naprawdę bardzo liche konstrukcje. Tam nie ma
    > stalowej wielotonowej ramy,
    > jak np. w wagonach kolejowych, czy choćby autobusach, gdzie masa nie jest
    > czynnikiem krytycznym.
    > Tego typu konstrukcje nie mają prawa przetrwać zderzenia z ziemią. Popatrz co
    > zostaje z samochodu, który uderza w niezbyt grube drzewo.

    Ale gościu, co Ty mu tu tłumaczysz :)
    Endriu należy do tych którzy zadają pytanie "jak samolot po upadku w miękkie
    błoto
    mógł się rozpaść ???"
    Toż to ta sama grupa matołów, którzy od lat nie mogą zrozumieć, że lampka
    Biopotron kupowana
    za grubą kasę nic nie daje, bo ma środku 20W żarówkę halogenową i lusterko.
    Oni przespali lekcje fizyki. Używają argumentów w rodzaju "grupa hamerykańskich
    (czyli tych najlepszych niby)
    naukowców udowodniła w jakimś tam programie 3D że skrzydło nie odpadło".
    Ja mogę w taki sam sposób (z użyciem jeszcze lepszych programów) udowodnić,
    że Jarek jest cyborgiem sterowanym z Tel_awiwu.
    Dla nich gałązka na filmie to morderca strzelający do pilota.

    To, że nikt nie miał żadnego interesu w śmierci ich Ukochanego Wodza (bo tak
    naprawdę nic nie znaczył), nie dotrze do nich,
    bo to zbyt przykre. To, że gdyby (jakimś cudem) ktoś miał w tym jakiś interes,
    to musiałby być ostatnim debilem,
    żeby to robić w taki sposób - to z kolei nie dociera, bo oni nie używają logiki
    Pszemolowej.
    Jednym słowem - szkoda prądu. Oni jeszcze przez 100 najbliższych lat będą
    wymyślać coraz to większe brednie,
    i będą je uważali za coraz to bardziej prawdopodobne i udowodnione.

    I krzyż im na drogę (smoleński).

  • 24. Data: 2011-09-27 23:40:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Jak nie odpadło, skoro na zdjęciach lotniczych wykonanych zaraz po
    > katastrofie widać wyraźnie, gdzie upadła końcówka skrzydła.

    No tez wlasnie chyba to Endriu chce powiedziec - jakies obce sily
    spowodowaly odpadniecie skrzydla a nie brzoza :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 25. Data: 2011-09-27 23:45:33
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 22:36, Marcin Wasilewski pisze:
    > 3. Jeśli to by był zamach to sprawcy by się pochwalili "sukcesem".

    Nawet jesliby to zrobili rosjanie, to musieliby byc ostatnimi debilami,
    zeby tego nie zamaskowac szybkim przyznaniem sie do zamachu jakiejs
    grupy terrorystycznej z afganistanu albo iraku, gdzie PL ma swoje
    wojska. Zyskali by w ten sposob cos przynajmniej.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 26. Data: 2011-09-27 23:48:44
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 09:13, Endriu pisze:
    > Prezentacja polskich naukowców odnośnie raportu Millera.
    >
    > Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011
    > http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI
    > http://www.youtube.com/watch?v=GwCkb4ftzeA
    > http://www.youtube.com/watch?v=C2O6wk0IPfs
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0
    > http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4

    O kur...
    Jakbym tak dukal jak ten facet, to do dzisiaj bym matury pewnie nie
    zdal, nie mowiac juz o obronieniu tytulu naukowego. Jezeli on tak duka,
    w dodatku czesto niepoprawnie, to smiem watpic w wartosc naukowa jego
    dorobku (oraz jego podopiecznych). A to co przedstawia w ten
    nieprofesjonalny sposob jako symulacje, to jest jakas kpina.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2011-09-28 00:14:06
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-28 01:45, venioo pisze:

> [...]
    > grupy terrorystycznej z afganistanu albo iraku, gdzie PL ma swoje
    > wojska. Zyskali by w ten sposob cos przynajmniej.

    Tylko że koncepcja, że zrobili to Rosjanie, zakłada i tak, że Rosjanie
    są debilami i ten zamach udał im się przypadkiem, bo w każdej innej
    sytuacji nasze bohaterskie służby specjalne odparły by ich atak :D

  • 28. Data: 2011-09-28 06:44:54
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ja co? mówiłem o jakimkolwiek zamachu ?. Mnie tylko "uwiera"
    > złamanie skrzydła o brzozę, zanik elektroniki po tym zderzeniu oraz beczka
    > w samolocie pasażerskim.
    >
    > Pókli co media pubiliczne, (na które moja rodzina regularnie opłaca
    > daninę) milcza o tym fakcie jak grób (również o w/w konferencji naukowców)
    > więc chcę sobie jako? wypełnić t? pustkę ...

    Zacznij myśleć!!!
    Żeby być mądrym nie wystarczy skończyć studiów.
    Musisz zrozumieć,że bycie prostym człowiekiem nie jest
    stygmatyzujące negatywnie wystarczy myśleć
    i nie dawać się ogłupiać pseudonaukowymi wywodami
    (40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie uciąć skrzydła
    samolotu). Jak teraz nie zrozumiesz tej prostej reguły
    do końca będziesz "prostym człowiekiem" dającym się sterować
    z wiarą, że inni (przeciwnicy) są sterowani.
    Zacznij myśleć!!!

    Artur(m)

  • 29. Data: 2011-09-28 06:54:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    wiadomości news:j5t7f7$kq6$1@news.onet.pl...

    > W 1993 roku w jadącym pod Gdańskiem Autosanie H9 pęka przednia opona i
    > niesterowny autobus wjeżdża w przydrożne drzewo, które wchodzi w niego jak
    > w masło. 32 zabitych, 43 rannych. Jak do tego doszło? Przecież Autosan H9
    > to przerobiony czołg T-34, on powinien drzewa kosić jak trawę!
    >
    > A wracając do Tu-134, to skoro jedno skrzydło odpadło, dziwisz się, że
    > samolot zrobił beczkę, skoro drugie skrzydło wciąż wytwarzało siłę nośną?

    ...i trzeba dodać, że przy wznoszeniu (dramatycznie chciał się wznieść)
    więc lotki były max "w dół", więc silnik pełną mocą a i lotki "podniosły
    skrzydło"
    co spowodowało gwałtowny obrót wokół osi kadłuba.
    Nie trzeba być profesorem, a jedynie człowiekiem z wyobraźnią,
    aby to zrozumieć.

    Artur(m)

  • 30. Data: 2011-09-28 08:10:44
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    > Jest powszczechnie wiadomą rzeczą, że elektronika w tych bombowcach działa
    > jeszcze nawet
    > po zdemontowaniu jej z samolotu.
    [ciach, mimo że b. ciekawe]
    Stary, nie zatrzymuj się!
    Masz gotowy pomysł na niezłe Sci-Fi.
    Proponuję zgłosić się do tego wydawnictwa, co wydało książkę prezesa - byłby drugi
    tom!