-
61. Data: 2011-09-28 16:05:34
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Won!
Uciekaj stąd głuptasku....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
62. Data: 2011-09-28 16:06:32
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Spierdalaj!
Romanie aleś się zaangażował emocjonalnie, a ja tylko o schematy elektryczne
i wykresy zapytałem....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
63. Data: 2011-09-28 16:14:25
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
> dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
> kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
> którym mógłby bezpiecznie wylądować.
Nie wim dlaczego Romanie tak się uniosłeś skoro wystąpienie dr-a Nowaczyka o
tym włąśnie mówi.
http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0&feature=p
layer_detailpage#t=133s
Nie wiem dlaczego podważasz obliczenia naukowca z NASA, skoro iteracje
obliczeniowe w róznych konfiguracjach prowadzone nieraz po kilka dni
prowadzą tylko do jednego wniosku opisanego w poniższym slajdzie
prezentacji:
http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4&feature=p
layer_detailpage#t=747s
Romanie nie pozwól aby rzadziły tobą emocje tudzież poglądy polityczne.
Fizyka wytrzymałościowa jest tylko jedna .....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
64. Data: 2011-09-28 16:38:51
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:
>> A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
>> stracił skrzydło i już było po zawodach.
>
> Otumaniony propagandą jesteś człowieku.....
To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie
propagandą?
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
65. Data: 2011-09-28 16:41:48
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie
> propagandą?
Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
66. Data: 2011-09-28 18:12:10
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....
I trszkę wyższy od poziomu ministra Millera ....
POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=-a55CvGdjTY#t=351s
"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty. Nic mi nie wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
67. Data: 2011-09-28 18:26:53
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Endriu,
Wednesday, September 28, 2011, 6:41:48 PM, you wrote:
>> To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie
>> propagandą?
> Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....
To ten, co Rogalskiemu opadający hel w mankietach podpowiedział? Bo to
poważna, naukowa hipoteza była...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
68. Data: 2011-09-28 18:30:52
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Endriu,
Wednesday, September 28, 2011, 8:12:10 PM, you wrote:
>> Kolego Grześku dr. Nowaczyk to poziom troszkę wyższy niż podstawówka .....
> I trszkę wyższy od poziomu ministra Millera ....
> POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=-a55CvGdjTY#t=351s
> "[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
> wrak był cięty. Nic mi nie wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
> niszczyła dowody [...]".
A to co ma wspólnego z elektroniką, do jasnej cholery!
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
69. Data: 2011-09-28 19:37:53
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Mario <m...@p...onet.pl>
W dniu 2011-09-28 18:14, Endriu pisze:
>> Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
>> dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
>> kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
>> którym mógłby bezpiecznie wylądować.
>
> Nie wim dlaczego Romanie tak się uniosłeś skoro wystąpienie dr-a Nowaczyka o
> tym włąśnie mówi.
> http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0&feature=p
layer_detailpage#t=133s
>
> Nie wiem dlaczego podważasz obliczenia naukowca z NASA, skoro iteracje
> obliczeniowe w róznych konfiguracjach prowadzone nieraz po kilka dni
> prowadzą tylko do jednego wniosku opisanego w poniższym slajdzie
> prezentacji:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4&feature=p
layer_detailpage#t=747s
To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć
skrzydeł przeciętych słupami telefonicznymi.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=QHZY0-XUmMA
Albo tu:
http://www.youtube.com/watch?v=p4rYj9UmmE4&feature=r
elated
> Romanie nie pozwól aby rzadziły tobą emocje tudzież poglądy polityczne.
> Fizyka wytrzymałościowa jest tylko jedna .....
Paczpan a inni tropiciele spisków, powołując się na prawa fizyki,
twierdzą, że to niemożliwe aby aluminiowe skrzydło potrafiło przeciąć
stalowe belki WTC skoro jest z łatwością cięte drewnianym słupem
telefonicznym.
http://www.youtube.com/watch?v=gehmLdYK_48&feature=r
esults_video&playnext=1&list=PLA60B5BDDC8D7987F
--
Pozdrawiam
MD
-
70. Data: 2011-09-28 20:22:24
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>
Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
> > Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
> > działania.
>
> Nie jestem lotniarzem:).
> A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?
>
> Artur(m)
>
Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu.
Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do
połowy długości skrzydła.
Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną
identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach.
Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i poruszają
się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do góry
by powodować przechylanie samolotu na boki.
Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w
szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych transportowych
oraz pasażerskich.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/