-
51. Data: 2011-09-28 11:20:51
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-09-28 13:14, Endriu pisze:
>> Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
>> elektronice ?.
>
> Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
> Do tej pory wysłałem tutaj paredziesiąt postów (można sprawdizć w archiwum)
> i nigdy nikt mnie nie posądzał o trolowanie. A co to kurna nie wolno gadać o
> elektronice w tupolewie która niby przestała działać od uderzenia w
> brzozę?. A jakim prawem pytam ?. Czy to jest temat tubu którego nie wolno
> tykać ?.
A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
stracił skrzydło i już było po zawodach.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
52. Data: 2011-09-28 11:25:23
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-09-28 12:11, Endriu pisze:
>> (40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie ucišć skrzydła
>> samolotu).
>
> W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
> majš obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
> Reprezentujesz sobš poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....
>
To "cos" nazywasz obliczeniami? Tu trzeba bardzo solidnie zamodelowac
warunki poczatkowe, a nie wstawic dwa plaskie modele, podstawic do wzoru
"twardosc brzozy", "twardosc blachy", "predkosc poczatkowa" i tyle.
Niestety ta "prezentacja" tak wlasnie wyglada.
Takie "symulacje" to na I roku mechaniki mozna pokazywac studentom
zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.
--
venioo
GG:198909
-
53. Data: 2011-09-28 11:29:35
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j5uqlf$gav$1@inews.gazeta.pl...
> Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):
>
>> ....i trzeba dodać, że przy wznoszeniu (dramatycznie chciał się wznieść)
>> więc lotki były max "w dół", więc silnik pełną mocą a i lotki "podniosły
>> skrzydło"
>> co spowodowało gwałtowny obrót wokół osi kadłuba.
>> Nie trzeba być profesorem, a jedynie człowiekiem z wyobraźnią,
>> aby to zrozumieć.
>>
>> Artur(m)
>>
>
> Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
> działania.
Nie jestem lotniarzem:).
A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?
Artur(m)
-
54. Data: 2011-09-28 11:32:45
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
news:j5uvir$el1$1@usenet.news.interia.pl...
>> Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
>> elektronice ?.
>
> Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
> Do tej pory wysłałem tutaj paredziesi?t postów (można sprawdizć w
> archiwum) i nigdy nikt mnie nie pos?dzał o trolowanie.
może nie trolowałeś.
Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
to ja sobie wiem jak poradzić.
Zablokuje Cie i już.
Artur(m)
-
55. Data: 2011-09-28 11:37:41
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello venioo,
Wednesday, September 28, 2011, 1:25:23 PM, you wrote:
>>> (40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie ucišć skrzydła
>>> samolotu).
>> W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
>> majš obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
>> Reprezentujesz sobš poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....
> To "cos" nazywasz obliczeniami? Tu trzeba bardzo solidnie zamodelowac
> warunki poczatkowe, a nie wstawic dwa plaskie modele, podstawic do wzoru
> "twardosc brzozy", "twardosc blachy", "predkosc poczatkowa" i tyle.
> Niestety ta "prezentacja" tak wlasnie wyglada.
> Takie "symulacje" to na I roku mechaniki mozna pokazywac studentom
> zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
> nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.
Zgodnie z (uproszczonymi) zasadami aerodynamiki trzmiel nie ma prawa
latać. Ale trzmiel nie zna zasad aerodynamiki i cznia na nie głośno
brzęcząc.
Zwierze takie jak żyrafa powinno ginąć na udar mózgu przy każdym
pochyleniu się do wodopoju. Ale ono nie zna prawa Pascala i zyje sobie
spokojnie. Całymi stadami.
Obciążenia, jakim podlegają kości sportowców daleko wykraczają poza
mierzone w laboratorium wytrzymzałości oraz te obliczane w
uproszczonych modelach. Jednak sportowcy nie łamią się przy każdym
występie a ja złamałem nogę siłą własnych mięśni na _prostej_ drodze.
Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że uproszczone zasady próbujące
opisać rzeczywistość opisują uproszczenia a nie rzeczywistość.
Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
którym mógłby bezpiecznie wylądować.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
56. Data: 2011-09-28 13:58:08
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 13:14:28 +0200,
Endriu <n...@i...pl> screamed:
>> Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
>> elektronice ?.
>
> Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
> Do tej pory wys?a?em tutaj paredziesi?t postów (mo?na sprawdizae w archiwum)
> i nigdy nikt mnie nie pos?dza? o trolowanie.
I to Cię upoważnia do trolowania?
Przy okazji... http://grush.one.pl/mime
--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
[ 15:56:59 user up 12939 days, 3:51, 1 user, load average: 0.30, 0.81, 0.77 ]
I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer.
-
57. Data: 2011-09-28 16:01:24
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
> stracił skrzydło i już było po zawodach.
Otumaniony propagandą jesteś człowieku.....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
58. Data: 2011-09-28 16:01:55
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
> to ja sobie wiem jak poradzić.
> Zablokuje Cie i już.
A blokuj sobie kolego jak ci się nie podoba. To wolny kraj ....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
59. Data: 2011-09-28 16:02:43
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
> I to Cię upoważnia do trolowania?
O czym ty kurna gadasz ....
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
60. Data: 2011-09-28 16:03:39
Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:15210174224.20110928132004@pik-net.pl...
> Hello Endriu,
>
> Wednesday, September 28, 2011, 1:01:38 PM, you wrote:
>
>>> Nie tędy droga - to jest grupa o elektronice a nie o teoriach
>>> spiskowych. Idź sobie stąd.
>> Czemu wyganiasz innych, skoro nie masz nic do powiedznia o tupolewskiej
>> elektronice ?.
>
> Spieprzaj!
Sam spieprzaj. Nie dość że nie masz nic do powiedzneia w temacie, to jeszcze
jesteś niekulturalny.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/