  • 51. Data: 2011-09-28 11:20:51
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-28 13:14, Endriu pisze:

    > Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
    > Do tej pory wysłałem tutaj paredziesiąt postów (można sprawdizć w archiwum)
    > i nigdy nikt mnie nie posądzał o trolowanie. A co to kurna nie wolno gadać o
    > elektronice w tupolewie która niby przestała działać od uderzenia w
    > brzozę?. A jakim prawem pytam ?. Czy to jest temat tubu którego nie wolno
    > tykać ?.

    A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
    stracił skrzydło i już było po zawodach.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 52. Data: 2011-09-28 11:25:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-28 12:11, Endriu pisze:

    > W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
    > majš obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
    > Reprezentujesz sobš poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....

    To "cos" nazywasz obliczeniami? Tu trzeba bardzo solidnie zamodelowac
    warunki poczatkowe, a nie wstawic dwa plaskie modele, podstawic do wzoru
    "twardosc brzozy", "twardosc blachy", "predkosc poczatkowa" i tyle.
    Niestety ta "prezentacja" tak wlasnie wyglada.
    Takie "symulacje" to na I roku mechaniki mozna pokazywac studentom
    zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
    nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 53. Data: 2011-09-28 11:29:35
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich
    > działania.

    Nie jestem lotniarzem:).
    A zasady są jakieś inne niż, te które podlegają teorii płynów?

    Artur(m)

  • 54. Data: 2011-09-28 11:32:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwi mnie to zachowanie kolegów grupowiczów.
    > Do tej pory wysłałem tutaj paredziesi?t postów (można sprawdizć w
    > archiwum) i nigdy nikt mnie nie pos?dzał o trolowanie.

    może nie trolowałeś.

    Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
    to ja sobie wiem jak poradzić.
    Zablokuje Cie i już.

    Artur(m)

  • 55. Data: 2011-09-28 11:37:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

> [...]
    > zeby zrozumieli obliczanie ukladow sil Metoda Elementow Skonczonych, a
    > nie w dyskusjach o katastrofie lotniczej.

    Zgodnie z (uproszczonymi) zasadami aerodynamiki trzmiel nie ma prawa
    latać. Ale trzmiel nie zna zasad aerodynamiki i cznia na nie głośno
    brzęcząc.

    Zwierze takie jak żyrafa powinno ginąć na udar mózgu przy każdym
    pochyleniu się do wodopoju. Ale ono nie zna prawa Pascala i zyje sobie
    spokojnie. Całymi stadami.

    Obciążenia, jakim podlegają kości sportowców daleko wykraczają poza
    mierzone w laboratorium wytrzymzałości oraz te obliczane w
    uproszczonych modelach. Jednak sportowcy nie łamią się przy każdym
    występie a ja złamałem nogę siłą własnych mięśni na _prostej_ drodze.

    Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że uproszczone zasady próbujące
    opisać rzeczywistość opisują uproszczenia a nie rzeczywistość.

    Rzeczywistość jest taka, że kawałek miękkiej pianki izolacyjnej robi
    dziurę w skrzydle wahadłowca i wahadłowiec rozpada się na drobne
    kawałeczki w powietrzu. Nie dociera nawet do miękkiego błotka, na
    którym mógłby bezpiecznie wylądować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-09-28 13:58:08
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 13:14:28 +0200,
    Endriu <n...@i...pl> screamed:

    I to Cię upoważnia do trolowania?

    Przy okazji... http://grush.one.pl/mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 15:56:59 user up 12939 days, 3:51, 1 user, load average: 0.30, 0.81, 0.77 ]

    I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer.

  • 57. Data: 2011-09-28 16:01:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A czy to ważne czy przestała czy nie przestała? Samolot walnął w brzozę,
    > stracił skrzydło i już było po zawodach.

    Otumaniony propagandą jesteś człowieku.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2011-09-28 16:01:55
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jak nie przestaniesz pisać nie na temat,
    > to ja sobie wiem jak poradzić.
    > Zablokuje Cie i już.

    A blokuj sobie kolego jak ci się nie podoba. To wolny kraj ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2011-09-28 16:02:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > I to Cię upoważnia do trolowania?

    O czym ty kurna gadasz ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2011-09-28 16:03:39
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Spieprzaj!

    Sam spieprzaj. Nie dość że nie masz nic do powiedzneia w temacie, to jeszcze
    jesteś niekulturalny.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/