  • Data: 2010-08-20 01:19:13
    Temat: Re: Czy peryferia bezprzewodowe...
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Aug 2010 22:42:55 +0200, wuwuzela wrote:
    > mam wrazenie, ze po odlaczeniu myszy
    > radiowej komp jakby szybciej zaczal dzialac...

    Zainstalowales oprogramowanie proponowane przez producenta? Bez niego moga
    nie dzialac dodatkowe przyciski myszy, ale komputer na standardowych
    sterownikach nie powinien zwalniac.

    Uruchom Menadzer zadan (CTRL + ALT + DEL) i sprawdz, co obciaza procesor.

    Uzywam bezprzewodowych Logitechow LX7 i 8 na sprzecie klasy Duron 900 i
    jakichkolwiek negatywnych efektow nie stwierdzilem, choc z Windowsa
    korzystam bardzo rzadko.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info