  • 11. Data: 2013-01-04 14:37:53
    Temat: Re: Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Jan 2013 12:55:23 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a)
    > w poprzednim odcinku co następuje:

    > hmm, a ja sądziłem, że powszchnie znane są po prostu sposoby na
    > usunięcie blokady

    większość tego g. co sprzedają to blokowana jest zapisem w papierze

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-01-04 16:43:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-04 13:56, Myjk pisze:
    > Fri, 04 Jan 2013 13:55:03 +0100, Liwiusz

    > Co w tym dziwnego?

    Czy ja się dziwię?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-01-04 17:39:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-04 12:07, J.F pisze:

    >Czyli nie ma dokumentu prawa jazdy, ale może jeździć.

    Trudno powiedziec. Formalnie to do jezdzenia nalezy ,miec PJ przy
    sobie :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-01-04 17:51:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    W dniu 04.01.2013 10:30, WW pisze:
> [...]

    >Oficjalnie? Pewnie z górki albo z wiatrem ;)
    >Wymagania techniczne co do motorowerów są takie, że nie mogą być

    Przy czym "skuter" to niekoniecznie motorower. Ale na te lepsze trzeba
    juz PJ kat A ..

    J.

  • 15. Data: 2013-01-04 18:00:33
    Od: tÎż

    Andrzej Lawa wrote:

    > bo nie ma sensownej metody na dokładne zablokowanie "na prędkość"
    > niezależnie od wiatru, obciążenia czy nachylenia drogi.

    Bzdura, jak zwykle.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2013-01-04 18:12:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > beztrosko pognał dalej."
    >
    > Jaki skuter o pojemności 50 cm może jechać z taka prędkością?

    Większość.
    A z jaką?
    Radar w oczach miałeś?

  • 17. Data: 2013-01-04 19:31:02
    Od: t...@p...onet.pl

    W swoimdość długim życiu miałem 2 razy wypadek z udziałem człowiek. Raz wia była
    ewidenta pieszego w drugim przypadku to była kolizja z motocyklistą Polcja zrobiła
    moją winę bo chcodz wyprzedzał na skrzyżowani niekierowanymto on jechał nieprawidłowo
    a ja skręcają w lewo zajechałem mu drogę Clou programu były słowa prokuratorki która
    stwierdziła że gdyby z tyłu siedziała 80-letnia staruszka nie 16-letnia dziewczyna
    która na drugi dzien pojechała na obóz to ta staruka m0oogłaby się zabić Moję
    zapytanie czy widziła na motorze pominęł milczeniem, Skończyło się na umorzeniu war i
    drobną kasą na CZMPOczywiśce po każdym wypadku musiałem przejść badania lekarskie.Ale
    Zientarski nie ma obecnie praw jazdy i badań nie musi przechodzi. Dopiero z 11 lat
    +kursik

  • 18. Data: 2013-01-04 20:41:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-04 17:39, J.F pisze:

    > Trudno powiedziec. Formalnie to do jezdzenia nalezy ,miec PJ przy sobie :-)

    Ale za niemanie przy sobie jest tylko mandat za niemanie, mniej dotkliwy
    niż za jazdę w ogóle bez posiadania uprawnień.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-01-04 21:09:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 04 Jan 2013 16:43:44 +0100, Liwiusz

    > Czy ja się dziwię?

    A, mój faul. Źle odebrałem przekaz.
    Przepraszam. :)

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-01-04 23:02:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Jan 2013 17:39:20 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Trudno powiedziec. Formalnie to do jezdzenia nalezy ,miec PJ przy sobie
    > :-)

    od kiedy do jeżdżenia motorowerem nalezy mieć PJ przy sobie? I w ogóle
    mieć PJ?