  • 21. Data: 2013-01-04 23:02:52
    Temat: Re: Czy p. Zientarski powinien mieae prawo jazdy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-04 23:02, masti pisze:

    > od kiedy do jeżdżenia motorowerem nalezy mieć PJ przy sobie? I w ogóle
    > mieć PJ?

    A skąd Ci się tu wziął motorower (i dlaczego nie hulajnoga?:)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2013-01-05 00:20:45
    Temat: Re: Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    bo ostatnio pan Z jeździł takowym

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-01-05 00:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 22:02:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > od kiedy do jeżdżenia motorowerem nalezy mieć PJ przy sobie? I w ogóle
    > mieć PJ?

    W miedzyczasie chyba zeszliszmy na inne pojazdy.
    A w nich ... takie durne przepisy - tyle razy sie w nich mowi o
    zatrzymywaniu PJ, a znacznie rzadziej o zakazie jazdy ..

    J.

  • 24. Data: 2013-01-05 03:02:42
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    WW,

    Moim zdaniem bardzo smieszny artykul. Bardzo staraja sie wywolac negatywne emocje
    uzywajac bezsensownych (mz) sformulowan - coz dziwnego w tym ze ktos spotyka sie ze
    znajomym akurat w "modnej" knajpce, "odpisuje na smsy", "smieje sie" czy tez
    "beztrosko gna dalej" (?) po zatankowaniu. To juz po wypadku nie wolno smiac sie,
    odpisywac na smsy czy spotykac ze znajomymi? A na tej stacji to mial zostac zeby
    "beztrosko" nie gnac dalej?

    Zdanie "Po spotkaniu z kolegą Zientarski wstał i... niespodziewanie założył kask
    motocyklowy. Po chwili siedział już na czerwonym skuterze i ruszył z
    kopyta. Widać, że nie boi się prędkości. Fotoreporter, by go dogonić,
    musiał docisnąć gazu i przyspieszyć do ponad 70 km/h.", wcale nie musi znaczyc ze
    skuter jechal 70km/h. Rownie dobrze moze znaczyc ze "zaskoczony" fotoreporter
    wystartowal pozniej i gonil skuter, przekraczajac przy ty70km/h. Co by mnie
    niespecjalnie zdziwilo, biorac pod uwage sensacyjny sposob prezentacji przerazliwie
    banalnego materialu.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 25. Data: 2013-01-05 10:22:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-01-04 18:12, Cavallino pisze:

> [...]

    z kopyta. Widać, że nie boi się prędkości. Fotoreporter, by go dogonić,
    musiał docisnąć gazu i przyspieszyć do ponad 70 km/h.

    Po drodze Maciej Zientarski zrobił mały postój na stacji paliw, a potem
    beztrosko pognał dalej."

    Wystarczy?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 26. Data: 2013-01-05 10:24:53
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-01-05 03:02, Iguan_007 pisze:
> [...]
    niespecjalnie zdziwilo, biorac pod uwage sensacyjny sposob prezentacji przerazliwie

    Sadzę, że każdy o IQ na poziomie co najmniej samodzielnego wiązania
    butów dobrze zrozumiał.

  • 27. Data: 2013-01-05 11:12:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 05 Jan 2013 10:22:52 +0100 osobnik zwany WW napisał:

> [...]
    > z kopyta. Widać, że nie boi się prędkości. Fotoreporter, by go dogonić,
    > musiał docisnąć gazu i przyspieszyć do ponad 70 km/h.

    to, że reporter się zagapił i gonił nie oznacza, że Zientarski tyle
    jechał.

    > Po drodze Maciej Zientarski zrobił mały postój na stacji paliw, a potem
    > beztrosko pognał dalej."
    >
    > Wystarczy?

    nie.

  • 28. Data: 2013-01-05 11:52:47
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Sadzę, że każdy o IQ na poziomie co najmniej samodzielnego wiązania butów
    > dobrze zrozumiał.

    Nosisz buty na rzepy? ;-)

  • 29. Data: 2013-01-05 16:32:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > musiał docisnąć gazu i przyspieszyć do ponad 70 km/h.
    >
    > Po drodze Maciej Zientarski zrobił mały postój na stacji paliw, a potem

    Nie, bo to dokładnie NIC nie mówi o prędkości Zientarskiego.
    Zwłaszcza komuś kto rozumie co czyta.
    Złe intencja pismaka są też tu wyraźne jak na dłoni.

  • 30. Data: 2013-01-05 16:34:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Sadzę, że każdy o IQ na poziomie co najmniej samodzielnego wiązania butów
    > dobrze zrozumiał.

    Ty chyba nie, bo pytałeś o szybkość max skutera.
    Jak znam życie w kontekście prędkości auta paparazziego, bo inna nie padła.