  • Data: 2014-12-03 22:27:50
    Temat: Re: Czy otworzyli już cała SB ?
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 22:17:47 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Wszystkie 3 wymienione miasta to również korki i światła.
    > Nie wiem czy nie lepiej jechać cały czas S8.

    taa, jedzie się całkiem płynnie. S8? Pokaż mi to S8 w Łodzi, poczekam. Jedziesz
    ciasną Strykowską, potem zapchaną Kopcińskiego(za moment jedna strona wiaduktu będzie
    wyłączona z ruchu i będzie tam ruch dwustronny na 1 jezdni wiaduktu), a później
    zapchana Rydza i zawsze zapchana Rzgowska. Dopiero od szpitala Matki Polki jest
    luźno, a S8 zaczyna się w Rzgowie. Od Strykowa do Rzgowa jedziesz przez miasto, które
    ma rozkopane główne ulice w centrum. Powodzenia