  • Data: 2014-12-04 19:54:04
    Temat: Re: Czy otworzyli już cała SB ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-04 19:15, Przemek wrote:

    > Nie sugerowałbym się przebiegiem drogi na mapie, a realnymi warunkami na drogach.
    Konstantynowska od Zgierza jest aktualnie remontowana, a Traktorowa i Krakowska i
    dalej Krzemieniecka nie są specjalnie przepustowe, a przez remont trasy WZ dodatkowo
    zapchane. Alternatywą może być objazd przez Smulsko, ale to raczej opcja dla
    lokalnych.
    > Przez Konstantynów i Aleksandrów jedzie się naprawdę nieźle. A oba warianty podane
    przez Ciebie zakładają pchanie się w centrum Zgierza, a potem jazdę jednymi z
    bardziej zakorkowanych ulic w trakcie obecnych remontów...

    Ok.Ja się opierałem na mapie i przekonaniu, że do Łodzi nie warto wjeźdzać;)

    Shrek.