  • Data: 2013-07-31 14:29:37
    Temat: Re: Czy operator przechowuje tresc smsow ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Hm, no wiesz, studenci opuszczaja uczelnie i chca miec internet.
    > Moze i w Niemczech nie mieli na uczelni, skoro sie klientela nie
    > wyksztalcila.

    Niemcy to w ogóle nieco inna sprawa, ale np. w Polsce dostęp do sieci
    (posiadanie konta na uczelni itd.) po zakończeniu studiów nie był
    chyba wielkim problemem? Jeśli już ktoś studiował te 5 czy inne 10 lat
    :-) to chyba zdążył sobie wszystko ustawić wedle woli.
    Na informatykach przynajmniej, w znanych mi przypadkach (np. na PW i UW,
    a pewnie także innych).

    > Plus te nasze problemiki - ze KBN nie placi za siec dla studentow,
    > tylko "do badan naukowych", ze vat trzeba przy kazdej okazji itp.

    Jasne. Z tym że dla ludzi "zahartowanych w bojach" takie problemiki to
    była norma :-)

    > No nie, ten nasz "darmowy internet TP" to jednak unikat w skali
    > swiata.
    > Fakt ze inni mogli sie wlaczac juz wczesniej, moze za pieniadze, ale
    > sumarycznie czesto i tak mniejsze :-)

    Owszem. I to zwykle dużo mniejsze. Poza tym, tak jak pisałem, na
    zachodzie było dużo możliwości "załatwienia" :-) darmowego dostępu do
    sieci (u nas także, tyle że później), płaciło się tylko za połączenia
    telefoniczne (w niektórych przypadkach np. lokalne - darmowe).
    --
    Krzysztof Hałasa