  • Data: 2013-07-31 10:42:38
    Temat: Re: Czy operator przechowuje tresc smsow ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 17:27:16 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >
    > Pewnie zależy gdzie, ale na uniwersytecie na którym studiowałem na początku
    > internet używany był do ircowania przez studentów filozofii, psychologii czy
    > politologii. Informatyka zajęta była zadaniami teoretycznymi.

    Ja tam nie wiem, ale tak naturalne mi sie wydaje ze jak podlaczaja
    internet do jakiegos centrum obliczeniowego, to obok jest wydzial
    informatyki, potem nalegaja na podlaczenie elekronicy, fizycy itp.

    A na takiej psychologii to kierownictwo niezainteresowane, pracowni
    komputerowych nie ma, sieci wewnetrznej nie ma, komputerow nie ma kto
    skonfigurowac, ludzie w obsludze (unixa ?) niewyszkoleni, konta im
    trzeba zakladac, a nie wiadomo jak ... myle sie, czy to juz daleko
    pozniej niz rok 91 opisujesz ?

    J.