  • Data: 2013-07-12 21:05:43
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hm, gdzies sie te polecenia wysylalo, do jakiegos wezla BITNETu.
    > Cos tam musialo byc - czy dyski, czy dyski sieciowe, czy jakas bramka.
    > Hm, chyba ze juz mi sie pomylilo i wlasnie bramka Trickle to byla.
    >
    > Bo tak sobie poszukalem i TELL TRICKLE AT ... zaczelo cos
    > przypominac. Tylko jaki host ... PLEARN ?

    TREARN na przykład. W PLEARN węzła nie było, a te pozostałe miały nazwy
    na tyle porąbane, że nie zapamiętałem. Zresztą ten turecki, z Izmiru
    bodajże, jeszcze czymś pozytywnym się wyróżniał.

    A można mu było nagadać na przykład "/pddir <katalog.podkatalog>" i wtedy
    odsyłał listę plików. Albo "/pdget <katalog.pokatalog>plik.zip (uue" żeby
    dostać konkretny plik (składnia właśnie z takim dziwnym otwartym nawiasem).

    --
    Jarek