eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc facetaRe: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
  • Data: 2009-05-27 12:10:02
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Rychu" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stalem przed przejazdem

    wjechales przede mnie

    zapory sie podniosly

    ruszyles a ja za toba

    nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

    Jechalem za toba tak jak pisalem ok. 30 m

    W pewnej chwili zobaczylem jak ze sznura aut wynurza sie biale auto.

    Nie wiem czy tak bylo czy to moje subiektywne wrazenie ale wydawalo mi sie
    ze sie zawahales czy hamowac czy przejedziesz.

    W tym momencie ja znacznie zwolnilem i widzialem jak uciekasz na prawa
    strone ale sie nie udalo. Trafil Cie.

    Wygladalo to tak jakby Cie trafil w tylna czesc motocykla a nie w noge.

    Polecialo troche plastików.

    Generalnie nie wiem czy miales szanse na skuteczne hamowanie.

    Auto wynurzalo sie wolno ale mogles go nie widziec bo wysuwalo sie zza
    duzego auta.

    Jestem pewien ze auto nie wyjechalo gwaltownie.

    Jest jedno pewne ze on nie powinien wyjechac jezeli sie nie upewnil ze nic
    nie jedzie.

    Tak jak juz pisalem, jakby co to pisz na priwa.

    Moze to wszystko brzmialo chaotycznie ale moze to ja jestem taki chaotyczny.

    Pozdrawiam

    Rychu

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci