eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta › Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
  • Data: 2009-05-27 09:05:57
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.05.2009 Kefir <k...@r...pl> napisał/a:
    > Dzien dobry sie z Panstwem.
    > Jade sobie dzis rano do pracy. Zddobylem pole position na zamknietym
    > przejezdzie kolejowym i po jego otwarciu jade pierwszy. Jest 7:30. Przede
    > mna pusciutko, na przeciwnym pasie dlugasny korek. Jade niezbyt szybko
    > srodkiem pasa. Nagle, 3-4m przede mna, akurat na tyle by zauwazyc lecz nie
    > zdazyc zareagowac pojawia sie bialy dziub samochodu i wcina sie na moj pas
    > ruchu. Bum.

    Jeśli możesz rozwinąć, to intryguje mnie skąd się pojawił? Wjazd był
    przy samej drodze? Stał, czekał aż podjedziesz i wyjechał? Jeśli możesz,
    napisz jak było.

    IMHO źle zrobiłeś że nie wezwałeś policji, trafił mnie kiedyś też
    taki w "tatusiowej firmowej furze". Też miało być wszystko gładko
    i bez zbędnych formalności, bo tylko stłuczka itd, telefony,
    ustalenia, zobowiązania. Okazało się że słowo tatusia jest zbyciem
    frajera, a syn napisał oświadczenie zastraszony (czy jakoś tak).
    Wyjaśnienie obydwu prostych spraw było męczące, acz zrozumieli(mam
    nadzieję że na przyszłość też).

    Życzę żeby Ciebie ominęły takie rozrywki, no i zdrówka.

    --
    kakmaratgmaildotcom