  • 1. Data: 2022-03-08 20:48:31
    Temat: Czy nastąpi masowa wyprzedaż samochodów używanych?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    się samochodów?

    --
    MN

  • 2. Data: 2022-03-08 21:12:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-08 o 20:48, Marcin N pisze:

    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    > się samochodów?

    Ci głupsi lub ci którzy samochodu nie potrzebują a posiadają
    go tylko aby jego ceną pokazać swoją pozycję społeczną.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-03-08 21:49:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 08.03.2022 o 20:48, Marcin N pisze:
    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    > się samochodów?

    Może za rok jeżeli sytuacja się nie zmieni. Koszt posiadania samochodu jest mały i
    średnio
    rzecz biorąc opłacony na pół roku z góry.

  • 4. Data: 2022-03-08 22:30:17
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 08.03.2022 o 20:48, Marcin N pisze:
    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    > się samochodów?

    Gdyby drożało tylko paliwo... Inflacyjna kula śnieżna dopiero się
    rozpędza. A samochód, którym nie musisz dojechać do pracy może okazać
    się zbędnym balastem, gdy rosnąca rata kredytu hipotecznego zacznie
    doskwierać. Putin chyba nie spodziewał się aż takiej reakcji świata,
    która niestety też robi temu światu kuku. Za to wszelkiej maści
    spekulanci mają używanie. Covid resetu nie zrobił, to może inflacja to
    zrobi.

  • 5. Data: 2022-03-08 22:33:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6227b30f$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    user Marcin N pisze tak:

    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu
    > pozbywać się samochodów?

    Nie ale są tacy, którym cena paliwa uciska czoło. Taki kwadracik
    uwiera. Oni jak jadą to cierpią, że paliwo się spala. Nazywam ich
    gównojady co się zesrają i patrzą czy się nie nadaje do recyklingu.
    np mój były kierownik w Polsce.

    Stara też ma znaczenie. Może jęczeć. A co ty tam pojechałeś do ciotki
    Helenki tera benzyna taka droga.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 6. Data: 2022-03-08 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu
    > pozbywać się samochodów?

    Nie.
    Przecienty człowiek jezdzacy 1000km miesiecznie tankuje za 400zł.
    Teraz bedzie tankował za 600.
    Do tego samochodów brakuje bo jest cały czas problem z produkcją.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 7. Data: 2022-03-08 23:54:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.03.2022 o 20:48, Marcin N pisze:
    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    > się samochodów?

    Dzisiaj mnie zaczepiła kobieta na chodniku. Może będziecie zdziwieni,
    ale nie chodziło o Twizy :-) Jechałem skuterkiem wymienić hamulec po
    wywrotce zakończonej 2 miesięcznym L4. Pogadaliśmy o kotach i że ma
    fajnego biskupiego Aygo. No i właśnie ... małe samochody.

  • 8. Data: 2022-03-09 08:15:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Mar 2022 20:48:31 +0100, Marcin N wrote:
    > Ceny paliw pną się w kosmos. Czy ludzie zaczną z tego powodu pozbywać
    > się samochodów?

    Raczej nie kupia nowych.

    J.

  • 9. Data: 2022-03-09 08:25:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-03-2022 o 08:15, J.F pisze:

    > Raczej nie kupia nowych.

    Nowych i tak nie kupią, bo ich brakuje.

  • 10. Data: 2022-03-09 09:05:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2022 21:33:50 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    > uwiera. Oni jak jadą to cierpią, że paliwo się spala. Nazywam ich
    > gównojady co się zesrają i patrzą czy się nie nadaje do recyklingu.

    No popatrz, a w UK sie nadaje do recyklingu ..