  • Data: 2010-07-19 19:23:13
    Temat: Re: Czy naprawde jest tak zle??
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Dla wielu osob samochod za 10tys zl to niewiele warty staroc i nie beda
    > tracic czasu na uzeranie sie z tlumem zawracaczy dupy z miernikiem
    > lakieru i szwagrem przez dwie godziny, ktorzy i tak nic nie kupia. Oddac
    > do komisu i zapomniec.

    mam pewną teorie dlaczego jest tylu oszukanych. Otórz idąc do komisu na
    co patrzysz? na lakier przedewszystkim. Najlepszy lakiet jest na
    rozbitakach i odpicowanych autach. PAtrze teraz na Partnera mojej matki,
    kupionego jako nowy w 1996r. rozpacz czarna, lakier wypłowiały,
    gdzieniegdzie poobijany kamieniami, przerysowany bok. Tyle ze auto przez
    całe swoje życie woziło powietrze, a zrobiło zaledwie 170tyś km. Chce
    ktoś? niema chętnych na brzydactwo.

    ToMasz