  • Data: 2014-05-01 21:00:18
    Temat: Re: Czy należy się mandat?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > A jednak mylisz. Zasłabnięcie jest winą nieumyślną, ale przecież winą.
    > Podobnie zaśnięcie na kółkiem czy wjechanie komuś w tyłek przez
    > nieuwagę. Za wszystkie winy nieumyślne mandat się należy.

    Nie uieram sie, po prostu byłem ciekaw i przyznaje że mam mieszane uczucia.
    Zaśnięcie czy wjechanie komuś przez nieuwagę oceniałbym jednak trochę
    inaczej bo teoretycznie można tego unikać (wyspać sie, bardziej uważać).
    A jak przeciwdziałać zasłabnięciu?

    > Co się tyczy "- brak wartości "przestrzegania na przyszłośc"" to
    > przecież mandat zobliguje, jak sądzę, gościa któremu się przytrafiło
    > zasłabnięcie do porządnego badania lekarskiego i być może do decyzji o
    > oddaniu prawka.

    Myślę że i bez mandatu nikt normalny nie przeszedł by nad tym do porządku
    dziennego.

    > Inaczej by sądził podobnie do ciebie że nic się nie
    > stało i może sobie dalej prowadzić.

    Hmmm... A skąd opinia że ja tak myślę?