eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy na ovi store da się pobrać programy dla telefonu S-E z Symbianem? › Re: Czy na ovi store da się pobrać programy dla telefonu S-E z Symbianem?
  • Data: 2012-09-26 17:02:32
    Temat: Re: Czy na ovi store da się pobrać programy dla telefonu S-E z Symbianem?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:

    > Widzę, że to był błąd, bo ciekawe programy dostępne w sklepie Nokii (ovi) są
    > dostępne tylko dla telefonów Nokii. Czy da się to jakoś obejść?
    > W końcu mam telefon z ich systemem, po co więc takie utrudnianie?

    Jakie utrudnianie? Nie uważasz chyba, że sklep nokii będzie specjalnie dla
    Ciebie i Twojego starego symbiana trzymał kompatybilne aplikacje. Na nokie z
    tamtego okresu też niewiele już znajdzie się w sklepie. Prorokowali śmierć
    symbiana kilka lat temu, a on na złość się rozwinął. Jak chcesz poszukać coś na
    Eryka zajrzyj na forum.gsmcenter.pl do działu z odpowiednim symbianem.