  • 131. Data: 2024-06-14 09:55:42
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Jun 2024 23:21:09 +0200, w <v4af45$okr$9@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale nie tak jak określono w rozporządzeniu. Skoro jest określone to
    > powinno być jak w rozporządzeniu. Albo lecieć w chuja że "przecież

    Nadwyżka jednego znaku (albo brak dwóch) w żaden sposób nie wprowadzał w błąd.

    > Nie:P

    Mówiłeś, że nie przyznajesz się, bo to nie ty zaparkowałeś?

  • 132. Data: 2024-06-14 09:56:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jun 2024 10:12:51 +0200, w <v4bla3$4sm$2@news.chmurka.net>, Robert
    Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > "Jeżeli" nie tyczy się przypadku punktów końcowych?

    Jezdni też.

  • 133. Data: 2024-06-14 11:09:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 09:54, r...@k...pl pisze:

    > Nie wiem po co to ktoś namalował. Może przyszłościowo? :)

    Ja też nie wiem. NAtomiast fakty pokazują, że na tym konkretnym
    skrzyżowaniu ta linia chuj wie co znaczy:)

    > A może droga wewn. zaczyna się 1m za "skrzyżowaniem"? To byłoby już przegięcie,
    > ale to Warszawa :)

    Tu jest mnóstwo tkich "skrzyżowań"

    Pa tera:P

    https://www.google.pl/maps/@52.1834405,20.9660877,3a
    ,75y,103.36h,82.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2JOoBc9P-LLJ
    I0tb-X9qjg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    Skrzyżowanie?

    > W geoportalu powinno wystarczyć i powinno pokrywać się z wykazem. Generalnie
    > droga publiczna staje się po uchwale gminy.

    W geoportalu generalnie nie ma o tym informacji - jet w lokalnym ale
    tylko jeśli jest MPZ - ale to plan - "a gdyby tu było przedszkole, w
    przyszlości":P

    > Brak znaku, a raczej znak drogi wewn. postawiony dalej od skrzyżowania.

    To dobrze, bo już myślałem że strzałka czyni skrzyżowanie:P A jak daleko
    musi stać znak "droga wewenętrzna"?

    75y,159.68h,72.27t/data=!3m7!1e1!3m5!1sjg-nZGHo8xzjf
    inUV6S5lA!2e0!5s20210301T000000!7i16384!8i8192?coh=2
    05409&entry=ttu

    > Jedź tam i sprawdź potem w sądzie :)
    > Tutaj po prostu nie ma znaku.

    Czyli nie dość że skrzyżowanie to rownorzędne:P

    > Jeżeli jest poprawnie oznakowane, to nie ma wątpliwości. Tu są po prostu buble.

    Roblem w tym, że tych bubli jest w zasadzie więcej niż prawidlowo
    oznaczonych. Przypomnij jak się powinno rozstrzygać wątpliwości w sądzie?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 134. Data: 2024-06-14 11:10:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 09:55, r...@k...pl pisze:

    > Nadwyżka jednego znaku (albo brak dwóch) w żaden sposób nie wprowadzał w błąd.

    Rozporządzenie twierdzi co innego.

    > Mówiłeś, że nie przyznajesz się, bo to nie ty zaparkowałeś?

    NIe - ale mówiłem że nie przyznaje się do winy. Więc się nie przyznałem

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 135. Data: 2024-06-14 12:41:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jun 2024 11:09:07 +0200, w <v4h1bj$g0c$5@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ,75y,103.36h,82.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2JOoBc9P-LLJ
    I0tb-X9qjg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    Pewnie nie, ale to bez znaczenia skoro jest komplet znaków.

    > W geoportalu generalnie nie ma o tym informacji - jet w lokalnym ale
    > tylko jeśli jest MPZ - ale to plan - "a gdyby tu było przedszkole, w
    > przyszlości":P

    Jest status drogi typu KD-D (czy jakoś tak). To już oznacza drogę publiczną.
    W geoportalu chyba nie ma, ale są inne, których nazwy nie pamiętam :)

    > To dobrze, bo już myślałem że strzałka czyni skrzyżowanie:P A jak daleko
    > musi stać znak "droga wewenętrzna"?

    Jak panu Kaziowi się wbije :)
    Pa tutej:
    https://www.google.pl/maps/@51.0649757,16.9951596,3a
    ,75y,97.85h,67.53t/data=!3m8!1e1!3m6!1s0UW_e4XZ4iFYa
    6hR_MDJVQ!2e0!5s20170601T000000!6shttps:%2F%2Fstreet
    viewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpano
    id%3D0UW_e4XZ4iFYa6hR_MDJVQ%26cb_client%3Dmaps_sv.sh
    are%26w%3D900%26h%3D600%26yaw%3D97.84855036078449%26
    pitch%3D22.467123183963537%26thumbfov%3D90!7i13312!8
    i6656?coh=205410&entry=ttu
    (2017 rok trzeba ustawić jakby co)

    Była tu stłuczka -- osobówka jadące na wprost asfaltem zderzyło się z
    ciężarówką wyjeżdżającą z kostkowej (z prawej strony osobówki). Policja
    przyjechała, popatrzyła na znaki i nie wiedziała kogo ukarać. W końcu
    zadzwonili do wydziału dróg i oficjalna wersja jest taka: odcinek między
    znakami "strefa zamieszkania" i "koniec strefy" jest drogą publiczną i na tym
    odcinku ci na asfalcie mają pierwszeństwo.
    I tę całą hecę można było obejrzeć na TV4 w tym ich programie.

    > Czyli nie dość że skrzyżowanie to rownorzędne:P

    Jak wyjeżdżasz z tej bocznej to na to wychodzi.
    Ale sąd ci może powiedzieć, że tam mieszkasz i wiedziałeś, że na "głównej" jest
    znak pierwszeństwa. I będzie miał rację. Więc mów, że tam ci podstawiono
    samochód i pierwszy raz tam jesteś :P

    > Roblem w tym, że tych bubli jest w zasadzie więcej niż prawidlowo
    > oznaczonych. Przypomnij jak się powinno rozstrzygać wątpliwości w sądzie?:P

    W twoim przypadku wątpliwości nie ma żadnych, a błąd w oznakowaniu nie ma
    znaczenia, bo nikogo nie wprowadza w błąd.

  • 136. Data: 2024-06-14 12:42:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jun 2024 11:10:22 +0200, w <v4h1du$g0c$6@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Rozporządzenie twierdzi co innego.

    W jaki sposób wprowadzało w błąd?

    > NIe - ale mówiłem że nie przyznaje się do winy. Więc się nie przyznałem

    A gdy zapytali dlaczego, to co rzekłeś?

  • 137. Data: 2024-06-14 13:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 12:41, r...@k...pl pisze:

    ,75y,103.36h,82.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2JOoBc9P-LLJ
    I0tb-X9qjg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > Pewnie nie, ale to bez znaczenia skoro jest komplet znaków.

    Nie ma "droga wewnetrzna":)

    > Jest status drogi typu KD-D (czy jakoś tak).

    Tylko jak jest MPZ - a to tylko plan. W sensie na przyszłość.

> [...]
    > odcinku ci na asfalcie mają pierwszeństwo.
    > I tę całą hecę można było obejrzeć na TV4 w tym ich programie.

    Nic nie rozumiem;)

    > Jak wyjeżdżasz z tej bocznej to na to wychodzi.

    Dobrze, że ludzie mają jednak swój rozum, bo dzwon za dzwonem byłby.

    > Ale sąd ci może powiedzieć, że tam mieszkasz i wiedziałeś, że na "głównej" jest
    > znak pierwszeństwa.

    Ale... nie ma. Zresztą co za tłumaczenie że mieszkam?

    I będzie miał rację. Więc mów, że tam ci podstawiono
    > samochód i pierwszy raz tam jesteś :P

    Bo w sumie byłem. Przynajmniej samochodem.

    > W twoim przypadku wątpliwości nie ma żadnych, a błąd w oznakowaniu nie ma
    > znaczenia, bo nikogo nie wprowadza w błąd.

    Jak nie, jak tak. Rozporządzenie mówi, że znaku się na takich drogach ie
    stawia, chyba że "skrzyżowanie jest niewystarczająco postrzegane". Więc
    skoro był, to znaczy że właśnie jest niewystarczająco postrzegane i na
    tą okoliczność należy się znak. Zwłaszcza że na tym skrzyżowaniu od
    zawsze był burdel i te linie wtedy wcale skrzyżowania nie czyniły.
    Oznakowanie ma być jasne, określa je rozporządzenie a nie być zagadką
    logiczną dla kierowcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 138. Data: 2024-06-14 13:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 12:42, r...@k...pl pisze:

    > W jaki sposób wprowadzało w błąd?

    Już pisałem - jak skrzyżowanie "nie jest postrzegane" to należy się
    znak. Jak nie to się nie stawia na takich srogach iteż jest to w
    rozporządzeniu napisane. Skoro był, to znaczy że waśnie taka okoliczność
    zachodzi.

    > A gdy zapytali dlaczego, to co rzekłeś?

    Bez znaczenia - do winy się nie przyznałem. A powiedziałem to co tutaj z
    grubsza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 139. Data: 2024-06-14 19:02:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jun 2024 13:16:11 +0200, w <v4h8pr$g0c$8@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    ,75y,103.36h,82.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2JOoBc9P-LLJ
    I0tb-X9qjg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > Nie ma "droga wewnetrzna":)

    Jak podjedziesz to zobaczysz znak.

    > Nic nie rozumiem;)

    Co jest niejasne? :D

    > Dobrze, że ludzie mają jednak swój rozum, bo dzwon za dzwonem byłby.

    > Ale... nie ma. Zresztą co za tłumaczenie że mieszkam?

    Trzeba ustalić czy celowo nie wykorzystałeś błędu.

    > Jak nie, jak tak. Rozporządzenie mówi, że znaku się na takich drogach ie
    > stawia, chyba że "skrzyżowanie jest niewystarczająco postrzegane".

    To, że jest niewystarczająco postrzegane nie znaczy, że jest źle oznakowane,
    tylko że kierowca gapa.

    > Oznakowanie ma być jasne, określa je rozporządzenie a nie być zagadką
    > logiczną dla kierowcy.

    A po co się takie linie stosuje?

  • 140. Data: 2024-06-14 19:03:05

    Fri, 14 Jun 2024 13:18:16 +0200, w <v4h8to$g0c$9@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Bez znaczenia - do winy się nie przyznałem. A powiedziałem to co tutaj z
    > grubsza.

    Aha, poszedłeś w "znaki". Kiepska linia :P