    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Date: Fri, 14 Jun 2024 13:16:11 +0200
    <s...@4...com>
    <v4h1bj$g0c$5@news.chmurka.net>
    <j...@4...com>

    W dniu 14.06.2024 o 12:41, r...@k...pl pisze:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.1834405,20.9660877,3a
    ,75y,103.36h,82.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2JOoBc9P-LLJ
    I0tb-X9qjg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu

    > Pewnie nie, ale to bez znaczenia skoro jest komplet znaków.

    Nie ma "droga wewnetrzna":)

    > Jest status drogi typu KD-D (czy jakoś tak).

    Tylko jak jest MPZ - a to tylko plan. W sensie na przyszłość.

    > Była tu stłuczka -- osobówka jadące na wprost asfaltem zderzyło się z
    > ciężarówką wyjeżdżającą z kostkowej (z prawej strony osobówki). Policja
    > przyjechała, popatrzyła na znaki i nie wiedziała kogo ukarać. W końcu
    > zadzwonili do wydziału dróg i oficjalna wersja jest taka: odcinek między
    > znakami "strefa zamieszkania" i "koniec strefy" jest drogą publiczną i na tym
    > odcinku ci na asfalcie mają pierwszeństwo.
    > I tę całą hecę można było obejrzeć na TV4 w tym ich programie.

    Nic nie rozumiem;)

    > Jak wyjeżdżasz z tej bocznej to na to wychodzi.

    Dobrze, że ludzie mają jednak swój rozum, bo dzwon za dzwonem byłby.

    > Ale sąd ci może powiedzieć, że tam mieszkasz i wiedziałeś, że na "głównej" jest
    > znak pierwszeństwa.

    Ale... nie ma. Zresztą co za tłumaczenie że mieszkam?

    I będzie miał rację. Więc mów, że tam ci podstawiono
    > samochód i pierwszy raz tam jesteś :P

    Bo w sumie byłem. Przynajmniej samochodem.

    > W twoim przypadku wątpliwości nie ma żadnych, a błąd w oznakowaniu nie ma
    > znaczenia, bo nikogo nie wprowadza w błąd.

    Jak nie, jak tak. Rozporządzenie mówi, że znaku się na takich drogach ie
    stawia, chyba że "skrzyżowanie jest niewystarczająco postrzegane". Więc
    skoro był, to znaczy że właśnie jest niewystarczająco postrzegane i na
    tą okoliczność należy się znak. Zwłaszcza że na tym skrzyżowaniu od
    zawsze był burdel i te linie wtedy wcale skrzyżowania nie czyniły.
    Oznakowanie ma być jasne, określa je rozporządzenie a nie być zagadką
    logiczną dla kierowcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!