    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Date: Sat, 15 Jun 2024 15:01:24 +0200
    <1...@4...com>
    <v4hu1g$98e$6@news.chmurka.net>
    <u...@4...com>

    W dniu 15.06.2024 o 10:31, r...@k...pl pisze:

    > A teraz nie ma?

    Według street view nie ma.

    > Jechały 2 auta. Jedno jechało asfaltem, a drugie z kostkowej na kostkową (czyli
    > w poprzek). Było bum. Czyja wina?

    NIe wiem. Ale obstawiam że... zarządcy.

    > I jaki znak zasugerował ci drogę wewnętrzną/parking?

    Żaden - po prostu to wygląda jak wyjazd z parkingu i rozporządzenie
    wymaga w takiej sytuacji znaku skrzyżowania.

    > Przypominam, że parkując
    > masz więcej czasu na przemyślenia.

    Oznakowanie to nie zagadka logiczna żeby kierowcy się nie nudzili
    parkując, tylko ma być w takiej sytuacji znak. Precyzuje to
    rozporządzenie, wszelkie wątpliwości rozwiwewa to że jest na jednym
    wlocie, więc powinien być na każdym. Nie ulega żadnej wątpliwości że
    skrzyżowanie było (i jest) nieprawodłowo oznakowane.

    > Niewystarczająco postrzegane tzn. nie jest postrzegane przez jadących kierowców
    > tak na oko może 10 na 100 albo 1 na 100.

    Wszystko jedno - w takim przypadku _jest_wymagany_ znak. Skoro jest z
    jednej strony powinien być ze wszystkich - naprawdę nie wiem jak ci to
    wytłumaczyć.

    > Tego to już zaiste nie wiem.

    No właśnie - więc faktem jest że chuj wie co te linie oznaczają - raz
    nie skrzyżowanie, raz skrzyżowanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!