  • 31. Data: 2013-08-11 20:38:26
    Temat: Re: Czy mozna zabalkowac nr imei w ue
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 16:57:12 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > No to nic się nie zmieni

    Ale co - beda olewac darmowy obowiazek, czy na razie nikt im nawet
    szukanych imei nie zglasza ?

    J.

  • 32. Data: 2013-08-11 21:10:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    EI_w_UE.pdf

    > Jakoś przeciw numerom rejestracyjnym samochodów czy - o zgrozo - numerom
    > nadwozia, nie masz nic naprzeciw?

    A wiesz że nie mam czy Ci się tylko wydaje ?

    > A nawet numerom banknotów :-P

    Jakich banknotów ?! I jaki związek ?!

  • 33. Data: 2013-08-12 02:12:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > A wiesz że nie mam czy Ci się tylko wydaje ?

    Bo nie protestujesz ;-)

    > Jakich banknotów ?! I jaki związek ?!

    Dokładnie to samo - unikalna cecha identyfikacyjna. Po to ktoś trzydzieści
    parę lat temu wymyślił IMEI, żeby z niego skorzystać.

  • 34. Data: 2013-08-12 22:19:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Bo nie protestujesz ;-)

    A co teraz robię ?

    > Dokładnie to samo - unikalna cecha identyfikacyjna. Po to ktoś trzydzieści
    > parę lat temu wymyślił IMEI, żeby z niego skorzystać.

    Obozy były dawniej

  • 35. Data: 2013-08-13 08:09:36
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Ale co - beda olewac darmowy obowiazek, czy na razie nikt im nawet
    > szukanych imei nie zglasza ?

    ale psiarnia dresom sprawdza imei
    tylko po co?

    skoro ogolnie jak idziesz zglosic kradziez telefonu to maja to w dupie
    by namierzac jezdzic i szukac

    a jaki taki nowo szczesliwy wlasciciel komrki spi w domu, gdzies tam pracuje
    wykona kilka powtarzalnych polaczen to trudno do niego trafic?

  • 36. Data: 2013-08-13 08:11:25
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Ale po co maja placic ? Wpisze sie obowiazek w ustawe, dostana pismo,
    > wpisza w komputer i odesla wyniki ...

    a my dostaniemy drozsze telefony w ofercie:)