  • 1. Data: 2013-08-07 23:10:14
    Temat: Czy mozna zabalkowac nr imei w ue
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    zgubilem zagranica czyli w UE telefon chcialbym zablokowac go w UE
    okazuje sie ze operator Play nic o tym nie wie, wiem ze blokowalem kiedys w
    orange
    na rejon PL czy dalej to szlo nie wiem

    czy mozna zablokowac na cala UE telefon z play? gdzie to zrobic? i jak

  • 2. Data: 2013-08-08 18:33:12
    Temat: Re: Czy mozna zabalkowac nr imei w ue
    Od: JarekA <d...@d...com>

    On 2013-08-07 22:10, Tomek wrote:
> [...]
    > kiedys w orange
    > na rejon PL czy dalej to szlo nie wiem
    > czy mozna zablokowac na cala UE telefon z play? gdzie to zrobic? i jak
    w UK blokujesz tylko na UK, w PL zablokowany aparat działa

    --
    pozdr jareka

  • 3. Data: 2013-08-08 22:31:47
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JarekA" <d...@d...com> napisał w wiadomości
    > w UK blokujesz tylko na UK, w PL zablokowany aparat działa
    >
    > --
    > pozdr jareka

    zgubilem we wloszech wiec pewnie tez lipa?

  • 4. Data: 2013-08-08 23:15:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <c...@k...pl> wrote:

    > zgubilem we wloszech wiec pewnie tez lipa?

    Zgubienie w ogóle się nie kwalifikuje do blokady. Tylko kradzież.

  • 5. Data: 2013-08-08 23:22:52
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Zgubienie w ogóle się nie kwalifikuje do blokady. Tylko kradzież.

    i co za roznica jak powiem ze kieszonkowiec zawedzil?

  • 6. Data: 2013-08-09 01:31:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > i co za roznica jak powiem ze kieszonkowiec zawedzil?

    Zeznanie na policji, odpowiedzialność z ytułu składania falśzywych zeznań i
    takie inne...

  • 7. Data: 2013-08-09 07:34:47
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-09 01:31, Maciej Bebenek pisze:

    > Zeznanie na policji, odpowiedzialność z ytułu składania falśzywych zeznań i
    > takie inne...

    Trzeba polobbować u Chińczyków. Może zrobią tf z 5g se#te#u (to dla
    Prism) odpalanego SMSem.

    Póki-co, to zarówno producent telefonu jak i operator mają interes w
    tym, żeby skradziony telefon działał nadal. Ty, klient, jesteś jedynie
    prostym dostawcą środków. Mrówką.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-08-09 10:47:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-08-09 07:34, Użytkownik sqlwiel napisał:

    > Póki-co, to zarówno producent telefonu jak i operator mają interes w
    > tym, żeby skradziony telefon działał nadal.

    Producent chyba nie - przecież gdy telefon przestaje działać, w jego
    miejsce trzeba kupić nowy ;-).

    Op też niekoniecznie. Nowy użytkownik skradzionego/zgubionego telefonu
    będzie raczej na pewno używał innego sima i często (a w przypadku utraty
    fona za granicą to na pewno) od innego opa.

    Przemek

  • 9. Data: 2013-08-09 12:27:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" napisał w wiadomości

    >Producent chyba nie - przecież gdy telefon przestaje działać, w jego
    >miejsce trzeba kupić nowy ;-).

    Okradziony bez telefonu nie wyzyje, kupi sobie nowy.
    A zlodziej ... widac na nowy go nie stac :)

    >Op też niekoniecznie. Nowy użytkownik skradzionego/zgubionego
    >telefonu będzie raczej na pewno używał innego sima i często (a w
    >przypadku utraty fona za granicą to na pewno) od innego opa.

    A to myslisz ze T-mobile czy Orange tylko w jednym kraju jest ? :-)

    Poza tym .. ilu w kraju kupi nowego sima, bo ukradli telefon
    zagranicznej osobie :-)
    Nowy, fajny, i teraz potrzebuja dodatkowego pakietu internetowego :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-08-09 12:41:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    >zgubilem we wloszech wiec pewnie tez lipa?

    Czy mi sie wydaje czy ustawa przewiduje wspolprace operatorow w tym
    zakresie ?

    J.