  • 1. Data: 2010-07-15 20:16:03
    Temat: Czy można rozpoznać lokalizację na podstawie numeru IP?
    Od: A...@v...pl

    Jak wyżej. Czy jest do tego potrzebny jakiś specjalny program?

  • 2. Data: 2010-07-15 20:26:35
    Od: Łukasz Morawski <l...@U...art.plUSUN>

    Witam,

    W dniu 2010-07-15 22:16, A...@v...pl pisze:
    > Jak wyżej. Czy jest do tego potrzebny jakiś specjalny program?

    NTG!

    to nie jest problem poleskiego internetu?

    p.s. A tyle odpowiedzi "kłębi" mi się głowie!

    Łukasz Morawski

  • 3. Data: 2010-07-17 11:21:59
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    http://www.ripe.net/

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2010-07-18 22:19:35
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik <Adri.kaua151296@vppl> napisal w wiadomosci
    qa.googlegroups.com>
    > Jak wyżej. Czy jest do tego potrzebny jakiś specjalny program?

    IP2Location: www.dnsquery.org
    Jest to jednak rozwiazanie bardzo niedokladne.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info