  • 1. Data: 2010-07-12 18:44:01
    Temat: Jak współpracuje TPSA z ASN 32bitowym ?
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Witam ? Jak w temacie. Ma ktoś bezpośredni styk z TPSA na tego rodzaju
    ASN ?

    Teoretycznie problemów technicznych niema. Ale słyszałem że w praktyce
    niektórzy operatorzy mają z tym problemy.

  • 2. Data: 2010-07-13 14:02:33
    Temat: Re: Jak współpracuje TPSA z ASN 32bitowym ?
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com wrote:
> [...]
    >
    > Teoretycznie problemów technicznych niema. Ale słyszałem że w praktyce
    > niektórzy operatorzy mają z tym problemy.

    Zdziwił bym się jakby akurat TP miała z tym problemy ;)
    No ale niechaj się zainteresowani wypowiedzą.

    Marcin

  • 3. Data: 2010-07-14 15:22:34
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    Obecnie nie powinno byc zadnych problemow. Byly przejsciowo klopoty z
    niektorymi wersjami softu na routerach, ale juz od jakiegos czasu sa
    porobione upgrade i nie ma sygnalow zeby cos nie dzialalo. Jesli ktos ma
    jakies konkretne pytania to prosze na prv.

    k.